اخبار روز سینما

ویدیو : رانندگی بهنوش بختیاری با ماشین فوق لاکچری اش

به تازگی حواشی درمود رانندگی بهنوش بختیاری با ماشین فوق لاکچری اش در رسانه مجازی فارسی در حال پخش شدن است که خودرو سواری این بازیگر بسیار گسران ق.

خیرا ویدیویی از بهنوش بختیاری هنگام رانندگی با ماشین باکلاسش در رسانه های مجازی در حال حاضر دست به دست می شود که حواشی بسیاری را این بازیگر محبوب و مشهور ایرانی ساخته است.

گویا ماشین لاکچری بهنوش بختیاری که به تازگی از آن ویدیویی در شبکه مجازی پخش می شود بسیار گران قیمت می باشد. در ادامه فیلمی از رانندگی بهنوش بختیاری در ماشین لاکچری اش دید.

رانندگی بهنوش بختیاری با ماشین فوق لاکچری اش

ویدیویی از بهنوش بختیاری هنگام رانندگی با ماشین باکلاسش

بهنوش بختیاری چندسال پیش با حضور در برنامه ماه عسل حرف های عجیبی زد. بهنوش بختیاری پس از چندی گفته خود را انکار کرد. بهنوش بختی نشان پشیمانی کرد و گفت:

«من بهنوش بختیاری دچار جو زدگی از حضور در آن برنامه شدم. بهنوش بختیاری در فیلم (من) بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت.»

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد. که از به بازیگری رسید و حالا در لباس و جواهرات فعال است او سفیر حمایت از گری HIV، ترنس، زیست و حامی صلح می باشد.

ویدیویی از بهنوش بختیاری هنگام رانندگی با ماشین باکلاسش

در ادامه می‌توانید فیلمی از رانندگی بهنوش بختیاری در ماشین لاکچری اش ببینید:

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آریان ازدواج کرد. این زوج زندگی آرام و عاشقانه ای را تجربه کرده و فرزندی ندارند. محمدرضا آریان نویسنده و کارگردان های کشورمان است که هیچ کدام به انتشار تصویر در شبکه های ندارد. او در سریال های ترش و شیرین، جایزه و فیلم کلاه قرمزی سروناز به عنوان نویسنده حضور داشته است.

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب و جایزه خود را برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی دریافت کرد. او در برنامه پرده از راز مادر نشدنش گفت که دیگر این را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا