اخبار روز سینما

سانسور شدن عکس محسن تنابنده و نام هومن سیدی جنجالی شد ! [+توضیحات]

سانسور شدن عکس محسن تنابنده و نام هومن سیدی خبر جنجالی‌است در پی اکران این فیلم اتفاق افتاده است در ادامه می‌توان از جرئیات آن مشخص کرد.

پوستر سانسور شده فیلم جنگ جهانی سوم که در ادامه آن خبر نام سانسور شده هومن سیدی و سانسور شدن عکس محسن تنابنده از روی همین پوستر یکی از اخبار جنجالی دنیای سینماست که بسیار غوغا کرده است.

سانسور شدن عکس محسن تنابنده و نام هومن سیدی

پوستر سانسور شده فیلم جنگ جهانی سوم

محمد شایسته شایسته فیلم، پخش کننده فیلم جنگ جهانی سوم درمورد عدم صدور مجوز برای این فیلم در رسمی خود اعلام موضع کرد.

او نوشت:

تا دیشب می‌گفتند اسم من سیدی را بردارید مجوز بیلبورد می‌دهیم، اسم کارگردام ردرداذ. امروز به شرکت تبلیغاتی می شود عکس تنابنده باید حذف شود. در این صورت فقط عکس این خانه می‌ماند. تبلیغ مشاور املاک می‌خواهیم بکنیم.

مثلا:

سانسور شدن عکس محسن تنابنده و نام هومن سیدی
پوستر سانسور شده فیلم جنگ جهانی سوم

پوستر سانسور شده فیلم جنگ جهانی سوم

فیلم جنگ جهانی به کارگردانی هومن سیدی با وجود نسخه قاچاق پیش از اکران، در ۲۴ ساعت ۷ هزار ۶۷۵ ۶۷۵ مخاطب را به سینما بیاورد. این فیلم ۳۹۱ سالن سینمایی را به خود اختصاص داده و فروش ۳۹۹ میلیون را در گیشه به ثبت رسانده است.

جنگ جهانی برای اولین بار در ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ در و نهمین دوره جشنواره فیلم ونیز ونیز داده شد و در بخش افق‌ها، از جمله بهترین فیلم برای هومن هومن سیدی و بهترین بازیگر مرد محسن تنابنده را به ارمغان داد. این فیلم ۱۹ سپتامبر به عنوان نماینده رسمی سینمای برای حضور در نودین پنجم دوره جوایز اسکار از سوی کمیته انتخاب شد.

جنگ جهانی سوم در رقابت های افق های جشنواره ونیز با هفت دقیقه تماشا، تماشا. جاناتان هالند نشریه اسکرین اینترنشنال، با تمجید از این، آن را کمدی خواند که به یک تبدیل می‌شود با دیدن عناصر دلهره‌آور عالی و شفافیت افسانه‌های افسانه‌های خود، داستانی طاقت‌فرسا متقاعدکننده‌ای را ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد چگونه می‌دهد قربانیان یاد می‌کنند. از ستمگران خود تقلید کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا