اخبار روز سینما

واکنش عجیب علیرضا دوبیر به رد صلاحیت در انتخابات فدراسیون کشتی

به گزارش سرویس فوتبالی کمتر؛ علیرضا، دبیر فدراسیون کشتی ایران در گفت وگویی کوتاه به آنچه در فضای مجازی به عنوان احتمال محرومیتش اشاره شده است، واکنش نشان داد.

ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی در 29 اردیبهشت ماه 1402 به پایان رسید و 15 کاندیدای ریاست جمهوری معرفی شدند که البته هنوز اسامی کاندیداهای واجد شرایط اعلام نشده است.

این در حالی است که دیروز رسانه ها از احتمال رد صلاحیت علیرضا، دبیر سرپرست فعلی فدراسیون کشتی، به دلیل عدم امکان کاندیداتوری ریاست فدراسیون کشتی به دلیل استادیار بودن در دانشگاه خبر دادند و این حکم است. توسط دیوان عدالت اداری صادر شده است.

این موضوع 2 سال پیش در تیتر یک رسانه ها قرار گرفت که دیوان عدالت اداری فعالیت وی و 6 رئیس فدراسیون دیگر از جمله غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیروکمان، عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون را غیرقانونی اعلام کرد. از فدراسیون بدنسازی، عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی و… و باید بین دانشگاه و فدراسیون یکی را انتخاب کنند.

اگرچه این موضوع دو سال پیش خبرساز شد، اما روسای مذکور به فعالیت خود ادامه دادند و همچنان رئیس فدراسیون هستند. علیرضا دبیر از آن زمان تاکنون به عنوان رئیس فدراسیون کشتی باقی مانده و برای دوره جدید نیز ثبت نام کرده است.

علیرضا دبیر در گفتگویی کوتاه تاکید کرد که این موضوع مربوط به چند سال پیش است و صحت ندارد. از طرفی اگر بین استاد دانشگاه و کشتی یکی را انتخاب کنم، کشتی انتخاب من است.

دوره 4 ساله علیرضا دبیر 5 تیرماه سال جاری به پایان می رسد.

منبع: فارس

  • بیشتر ببین:
  • ستاره استقلال در کانون توجه اماراتی ها قرار دارد
فوتبال روزانه اینستاگرام
واکنش عجیب علیرضا دوبیر به رد صلاحیت در انتخابات فدراسیون کشتی

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا