اخبار ورزشی

مربی لیگ برتری در پاسخ به حواشی اخیر با جمله مهران مدیری، نظر خود را به صراحت بیان کرد!

مهدی رجب زاده پس از تمدید قرارداد با فجرشهید سپاسی شیراز به اتفاق جنجالی هفته آخر مسابقات واکنش نشان داد.

به گزارش پی ام آپ، مهدی رجب زاده یکی از مربیانی که پس از پایان فصل فوتبال ایران با وجود پیشنهاداتی که از تیم های دیگر دریافت کرده بود، به سرعت سرنوشت خود را رقم زد و به عضویت دائم فجرشهید سپاسی شیراز درآمد. .

مربی ای که بعد از نمایش خوب در قشقایی که به پایان نرسید و در نیم روز ماند، در سال دوم تمرین توانست زردپوشان شیرازی، تیمی که از آنجا وارد فوتبال شده بود را در صعود کامل به لیگ برتر نگه دارد.

پس از تمدید قرارداد با این مربی گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید:

کاپیتان سابق ذوب آهن در آغاز صحبت های خود درباره ادامه حضور در فجر شیراز گفت: سعی می کنیم ساختار اولیه تیم را حفظ کنیم.

بالاخره بیشتر بچه ها سرباز هستند. برخی از قراردادهای آنها یک ساله است و از ما جدا می شوند. تنها کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که سریع بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم، تیم را تکمیل کنیم و امسال قوی‌تر و پیوسته‌تر وارد مسابقات شویم و نقاط ضعف را پوشش دهیم و نقاط قوت را بهبود بخشیم.»

رجب زاده با اشاره به نتایج سال گذشته با فجر افزود: سال گذشته نیز تجربه خوبی برای ما بود که می تواند در سال آینده به ما کمک کند.

امسال نسبت به سال گذشته انگیزه بیشتری خواهیم داشت و قول می دهم نسبت به سال گذشته پرتلاش تر، منظم تر، منسجم تر و با انگیزه تر باشیم و تمام تلاش خود را برای شادی مردم شیراز به کار خواهیم بست.

در ادامه از سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیرازی درباره اتهام وحید رضایی سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک به این چهره در آخرین بازی فصل پرسیدیم که وی به این سوال پاسخ داد. :

«بحثی بود که هم من و هم باشگاه فجر متهم شدیم، باشگاه فجر باشگاه ارزشمندی است، بعد از اتهامات، باشگاه پیگیر است و حق خود را مطالبه می کند.

با این حال، ادعاهایی وجود دارد که باید ثابت شود. البته نمی خواهم وارد این ماجرا شوم، چون باشگاه پیگیر است، اما می خواهم یک نکته را اعلام کنم که مهدی رجب زاده باید قبول کند که مربیان بهتری هم هستند.

مهدی رجب زاده باید قبول کند که در این فوتبال هیچکس جای هیچکس را نگرفته است. مهدی رجب زاده باید قبول کند که باید سر کار برود و برای رسیدن به بالاتر تلاش کند.

مهدی رجب زاده باید قبول کند که فرهنگ و سطح مربیگری خود را در همه چیز بالا ببرد. از نظر ارتباط با رسانه، ارتباط با باشگاه، هواداران و… در هر چیزی که مربوط به فوتبال است.

اگر من مهدی رجب زاده معتقدم مربی نسل جدید هستیم باید تغییری ایجاد کنیم. البته در اوج فرهنگ متانت و دوستی.

پیشنهاد چیزهایی که اصلا وجود ندارند خوب نیست. مردم باهوش هستند و این مشکلات را می بینند. رجب زاده باید بداند که هر چه از من بر می آید نشان از وقار و شخصیت رجب زاده دارد.»

رجب زاده با اشاره به روحیه خود در دنیای حرفه ای ایران افزود: به لطف خدا و دعای خیر پدر و مادرم 20 سال فوتبال بازی کردم اما در کل فوتبال من نقطه تاریکی نیست.

خدا را شکر که همه مرا می شناسند. چه در جریان بازی و چه الان و از این به بعد تمام تلاشم را می کنم تا کارم را بر اساس صداقت و راستی انجام دهم.

می گویند آنچه در کوزه است از کوزه بیرون می آید. یک چیز در این فوتبال مشخص است و همه فوتبالدوستان آن را می دانند.

قسمت پایانی صحبت های مهدی رجب زاده اینگونه ارائه شد: «نمی خواستم جواب بدهم و واقعا برام مهم نیست.

چون به قول آقای مهران مدیری وقتی می‌دانید کارتان درست است، نباید به کسی توضیح بدهید و جواب بدهید.

خدا هم شاهد است. من رجب‌زاده باید حرمت نگه دارم و یادم نرود چه کسانی به من کمک کردند. اینکه آقایان یاوری، پیروانی، کربکندی و بقیه عزیزان چه کارهایی برای من کرده‌اند.

اصول حفظ سلامت شغلی، صداقت و راستگویی را آموخته ام. در شرایط سخت خودم را کنترل می کنم.

من می توانم برای حفظ شأن و مقامم رفتار کنم و روز به روز آن را ارتقا دهم. به هر حال هرکس به شأن و شخصیت خودش صحبت می کند و این چیزها در فوتبال وجود دارد.»

رجب زاده در پایان از مدیران و هواداران باشگاه فجر تشکر کرد و گفت:

در پایان جا دارد از سردار بوعلی و آقای مفتاحی تشکر کنم که دوباره به من اعتماد کردند. هواداران فجر مطمئن باشند من، کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را می کنیم تا اتفاق خوبی در شیراز بیفتد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا