اخبار ارز دیجیتال

قرارداد کریپتوکارنسی استقلال با بازیکنان جدید در فصل آینده؛ ترفند دور زدن مقررات جدید!

محتوای قرارداد ارز دیجیتال استقلال با بازیکنان جدید در فصل آینده؛ ترفند دور زدن مقررات جدید! اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

به نظر می رسد ممنوعیت عقد قرارداد با ارز طبق آخرین قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باعث عقد قرارداد می شود. قرارداد کریپتوکارنسی استقلال با بازیکنان جدید همان خواهد بود

طی چند روز گذشته تصویب دستورالعمل ها و قوانین جدید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در رابطه با بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران با جنجال ها و انتقادات متعددی همراه بوده است.

این قوانین دامنه وسیعی دارد و از بالای بودجه باشگاه ها تا نحوه تمدید و نوع ارز پرداختی را شامل می شود و حتی برخی از مواد آن با قوانین فیفا مغایرت دارد و به همین دلیل صدای اعتراض مربیان را بلند کرده است. و بازیکنان شاغل در لیگ برتر. یکی از بندهای این قوانین بحث برانگیز مربوط به ممنوعیت قرارداد با دلار و یورو که قطعا برای پرداخت حقوق بازیکنان خارجی باشگاه ها مشکلات زیادی ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: کمیسیون اصل 90 مجلس خواستار توقف طرح ریال دیجیتال شد

امضای قرارداد ارز دیجیتال استقلال با بازیکنان جدید

در همین زمینه «حجت کریمی» سرپرست مدیرعاملی استقلال طی گفت وگوی اخیر خود از انعقاد این توافق خبر داد. قرارداد کریپتوکارنسی استقلال با بازیکنان جدید داده شده. بنابراین احتمالاً بمب های خارجی این تیم در فصل آینده فوتبال با ارزهای رمزپایه و بیت کوین منفجر خواهد شد.

قرارداد کریپتوکارنسی استقلال با بازیکنان جدید

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا طبق قوانین جدید در شرایطی است که برای فصل آینده قرارداد دلاری ببندد؟ وی گفت: در حال حاضر با این دستور اگر با دلار قرارداد نبستیم باید چاره اندیشی کنیم. با بیت کوین بسته می شویم! بالاخره باید راهی برای دور زدن تحریم ها پیدا کنیم!».

وی همچنین در پاسخ به این سوال که “بالاخره باید در باشگاه خود مستند کنید، این را از کجا آورده اید؟” و افزود: بله، شما باید آن شماره را مستند کنید. در نهایت آن را به ریال تبدیل می کنیم.

بیشتر بخوانید:

  • در GTA 6 درآمد کسب کنید و آن را در زندگی واقعی خرج کنید!
  • چه ارزی جایگزین دلار در مبادلات ارزی ایران و روسیه می شود؟
  • تراکنش های ارز دیجیتال به زودی با تلویزیون های ال جی امکان پذیر می شود

نظر شما در مورد انعقاد قرارداد کریپتوکارنسی استقلال با بازیکنان جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار فناوری به موارد تکراری بچسبید.

محتوای قرارداد ارز دیجیتال استقلال با بازیکنان جدید در فصل آینده؛ ترفند دور زدن مقررات جدید! اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا