اخبار روز سینما

نظر حسن شماعی زاده درباره فیلم برادران لیلا [+جزئیات]

پس از اینکه فیلم برادران لیلا در فرانسه اکران شد، حواشی زیادی برپا کرد و نظر حسن شماعی زاده درباره فیلم برادران لیلا بازخوردهای متنوعی را به همراه داشت.

اکران فیلم برادران لیلا در فرانسه و توقیف آن در ایران، نطرات زیادی را بیان کرد، که نظر حسن شماعی زاده برای برادران لیلا جزوه جنجالهای این فیلم بود. حرف های شماعی زاده و فیلم برادران لیلا که روز گذشته منتشر شد، بسیار جالب و جذاب بودند.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان فیلم برادران لیلا ساخته سعید روستایی

تحلیل و نقد فیلم برادران لیلا

نظر حسن شماعی زاده درباره فیلم برادران لیلا

حسن شماعی زاده خواننده و تنظیم کننده ایرانی که محبوبی نیز در زمینه موسیقی های پاپ قدیمی دارد، درباره فیلم برادران لیلا لیلا:

فیلم سینمایی برادران لیلا را امشب دیدم. دست مریزاد. فیلم را ببینید و از تفسیر آن هم لذت ببرید. چند اثر از ساخته‌های من هم در این فیلم بود. حلقه طلایی، معین و ای قشنگ تر از پریا شهرام شب پره نیز قابل توجه بود.

لطفا توجه داشته باشید:

حرف های شماعی زاده و فیلم برادران لیلا

نظر حسن شماعی زاده برای برادران لیلا

حسن شماعی متوللد ۱ آذر ۱۳۲۱ در اصفهان، خواننده، و نامی نامی موسیقی پاپ است. برخی از مهم‌ترین آهنگ‌های موسیقی پاپ ایرانی که توسط خوانندگان چون گوگوش گوگوش داریوش، معین ابی، حمیرا، هایده مهستی، لیلا، عارف و… خوانده شده‌اند، از ساخته‌های او بوده است.

او پس از ۱۳۵۷ به همراه خانواده‌اش به آمریکا کرد و در آنجا هم به آهنگسازی خوانندگی ادامه داد. آثار او با تنظیم دیگر موزیسین‌های ایرانی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا