اخبار روز سینما

تیزر جدید فیلم The Pope’s Exorcist با بازی راسل کرو منتشر شد

باب ایگر به مدیر عامل شرکت والت دیزنی بازگشت: شرکت والت دیزنی اعلام می کند که «باب چاپک» از سمت عاملی این کناره گیری خواهد کرد و بعد از این اتفاق باب باب باب باب ایگر جایگزین جایگزین او ایگر ایگر می شود.

«سوزان آرنولد» رئیس هیئت مدیره این شرکت در بیانیه ای درمورد این اتفاق اعلام کرد: «ما باب باب چاپ خدماتی را که در طول دورۀ کاری اش به این شرکت کرده است تشکر می کند، از مدیریت شرکت در چالش بی سابقه ای که در حال انجام است. هیئت مدیره این شرکت به این نتیجه می رسد که با شروع پیچیدگی تحول صنعت باب ایگر را دارد که این شرکت را در این دوره مدیریت مدیریت می کند.

شخص ایگر به این صورت واکنش نشان می دهد بیان می کند که شرکت والت دیزنی از شرکت های بزرگ جهان و خوشحالی خودش را از بازگشتن به این سمت از اعلام اعلام کرده است.

باب چاپ دوره ای این شرکت را مدیریت می کند می توان از آن به عنوان چالش برانگیزترین دورة والت نام برد، در دورة مدیریت او بود که جهان را درگیر درگیر همه چیز می کرد که همه پارک ها و دنیا را در آن دوره می بینید. نمی‌توانند فعالیت خود را انجام دهند. قیمت سهام دیزنی امروز ۳۰ درصد نسبت به روزی که چاپک مدیریت را به دست گرفت سقرد٩ ک.

ایگر در سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۲۰ سمت مدیر عاملی شرکت را بر عهده گرفت و در دورۀ او شرکت کرد که رشد عظیمی داشت و همچنین در طول مدیریت مدیریت آن شرکت موفقی بود که پیکسار، مارول و لوکاس فیلم را . او در مدیریت خود بارها بارها تلاش کرد تا بازنشسته شود اما هر دفعه به جای دیگری برای خود قراردادی را تمدید می کرد تا این را در نهایت باب باب چاپک چاپک جایگزین جایگزین کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا