عمومی

نرم افزار پخش مویرگی چیست؟ اهمیت توزیع مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی چیست

در سیستم پخش مویرگی یا توزیع مویرگی، کالاها و محصولاتی که در شرکت‌های تولید ‌می‌شوند، بدون وجود واسطه به دست مصرف کنندگان و خریداران می‌رسند. برای توزیع کالاها به روش مویرگی باید از نرم افزار پخش مویرگی استفاده بشود.

بدون استفاده از سیستم پخش مویرگی،  کنترل توزیع و فروش‌ها بسیار دشوار خواهد شد. در ادامه شما را با پخش مویرگی و همچنین نرم افزار توزیع مویرگی و امکانات این نرم افزار آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

پخش مویرگی چیست؟

اگر بخواهیم در قالب یک مثال پاسخ سوال پخش مویرگی چیست را بدهیم، مثال پخش مویرگی مواد غذایی را مطرح می‌کنیم. به عنوان مثال در یک سیستم توزیع مواد غذایی، از طریق اتومبیل‌های شرکت تولید کننده مواد غذایی به دست مشتریان خواهد رسید. مشتریان توزیع مویرگی مواد غذایی، معمولا فروشگاه‌ها و محل‌های توزیع مواد غذایی هستند.

در سیستم پخش مویرگی، اعضای پخش مویرگی وظیفه دارند، که ابتدا کالا‌ها را به انبار انتقال بدهند، سپس سفارشات مشتریان را دریافت کنند، در نهایت کالاها را به دست مشتریان رسانده و مبلغ کالاها را از مشتریان دریافت نمایند. یکی از مهم ترین اقداماتی که در توزیع مویرگی نباید فراموش بشود، کنترل و دریافت اطلاعات از بازار، به منظور دریافت سهم بیشتری از بازار است.

انواع شرکت‌های توزیع مویرگی

شرکت‌های پخش مویرگی به دو دسته شرکت‌های توزیع مویرگی مستقل و شرکت‌های توزیع مویرگی غیرمستقل تقسیم می‌شوند. شرکت‌های توزیع مویرگی مستقل، کالاهای شرکت‌های غذایی، دارویی و بهداشتی را پخش می‌کنند.

شرکت‌های توزیع مویرگی غیرمستقل، کالاهای یک شرکت تولیدی خاص را پخش نموده و خود زیر مجموعه این شرکت به حساب می‌آیند.

نرم افزار توزیع مویرگی چیست؟

نرم افزار پخش مویرگی ابزاری برای شرکت‌هایی می‌باشد، که در کنار تولید محصولات اقدام به توزیع محصولات خود به صورت مویرگی می‌کنند. نرم افزار پخش مویرگی به ثبت سفارشات مشتریان پرداخته و امکانات نرم افزار موجب می‌شود مدیران از میزان موجودی کالاها به صورت لحظه‌ای مطلع بشوند. گزارشگیری از وضعیت فروش کالاها در بازه‌های زمانی مختلف که توسط نرم افزار پخش مویرگی انجام می‌شود، مدیران را در جهت تصمیم گیری‌های مهم برای بهبود وضعیت فروش سازمان یاری می‌دهد.

کاربرد نرم افزار توزیع مویرگی

کاربردهای اصلی نرم افزار پخش مویرگی چیست؟

  • ذخیره اطلاعات انبارهای توزیع و کالاها
  • ثبت سفارشات دریافت شده از مشتریان
  • ثبت اطلاعات کالاهای تحویل داده شده به مشتریان و هزینه‌های دریافت شده از مشتریان

نرم افزار پخش مویرگی آرین سیستم

نرم افزار پخش مویرگی آرین سیستم با مدیریت فرآیند فروش و پاسخگویی مناسب به مشتریان براساس محدوده جغرافیایی مشتریان، موجب افزایش تعداد مشتریان و افزایش سرعت توزیع مویرگی می‌شود.

با استفاده از نرم افزار توزیع مویرگی آرین سیستم شما می‌توانید برای محاسبه پورسانت ماموران پخش، قیمت فروش کالاها و پورسانت ویزیتورها فرمول‌های محاسباتی متعدد تعریف نمایید. همچنین دسترسی لحظه‌ای به اطلاعات فروش‌های انجام شده، مانده حساب‌ها، موجودی انبارها و… از قابلیت‌های متمایز کننده نرم افزار توزیع مویرگی آرین سیستم نسبت به رقیبان است.

نرم افزار توزیع مویرگی درکنار نرم افزار حسابداری فروش آرین سیستم هرآنچه که شما برای مدیریت مشتریان مختلف خود نیاز دارید را فراهم کرده است. نرم افزار حسابداری فروش آرین سیستم با ایجاد امکان رزرو سفارشات قبل از فروش و ثبت سیستمی تمامی فاکتورهای فروش، از کمبود موجودی کالاهای انبار پس از ثبت سفارشات فروش توسط مشتریان جلوگیری می کند. ساماندهی مدیریت قراردادهای فروش و امکان ایجاد مدیریت فروش های انجام شده، از طریق نرم افزار حسابداری فروش آرین سیستم به راحتی انجام می شود.

ارائه گزارشات از میزان فروش های انجام شده و موجودی انبار در لحظه، امکان ترتیب بندی برای فرآیندهای فروش و صدور اتوماتیک اسناد فروش، ازجمله مزایای نرم افزار حسابداری فروش آرین سیستم می باشد، که کار فروش را برای حسابداران و مدیران فروش آسان تر نموده است.

مزایای نرم افزار پخش مویرگی آرین سیستم

نرم افزار پخش مویرگی آرین سیستم قابلیت‌های مختلفی ازجمله امکان ثبت اطلاعات مالیات و عوارض کالاها، ایجاد فرم‌های توزیع مویرگی مختلف، ثبت برنامه بازاریابان و… را فراهم می‌کند. به صورت کلی مهم ترین مزایای نرم افزار پخش مویرگی آرین سیستم را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.مزایای نرم افزار پخش مویرگی آرین سیستم

اگر شما هم قصد دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست دموی نرم افزار پخش مویرگی آرین سیستم را دارید، حتما به سایت www.ariansystem.net مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان خرید نرم افزار ArianERP از کارشناسان فروش شرکت آرین سیستم، می‌توانید با شماره 43027-021 تماس بگیرید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا