اخبار روز سینما

غیر رسمی: سریال House of Dragon برای فصل سوم تمدید شد !

یک روزنامه بریتانیایی معتبر، خبر غیر رسمی از تمدید House of Dragon برای فصل سوم خبر داد و اعلام کرد بزودی سریال House of Dragon برای فصل سوم تمدید می‌شود.

روزنامه‌ی بریتانیایی، پس از یک اطلاعات جدید از انتشار فصل 2 سریال خاندان داد، به صورت غیر رسمی تمدید سریال House of Dragon برای فصل 3 را تحت عنوان تمدید فصل 3 House of Dragon اعلام کرد. تمدید فصل سوم سریال خاندان اژدها از شبکه‌ی HBO هنوز رخ نداده و شاید تا پایان هفته اتفاق بیافتد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تکمیلی فصل دوم سریال خاندان اژدها !

رسمی: تاریخ پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها

تمدید House of Dragon برای فصل سوم

پخش دوم دوم House of the Dragon هنوز آغاز نشده است، اما HBO در حال حاضر در مورد چراغ سبز سریال، برای 3 است روزنامه ددلاین، این احتمال احتمال را تا پایان همین هفته اعلام اعلام کرده است.

طبق گفته‌های Deadline، فصل دوم House of the Dragon دارای 8 قسمت خواهد بود. این فصل سریال، کوتاه‌تر، و داستان داستانی است که به HBO اجازه می‌دهد جای کار کردن فصل به، یک برنامه بلندمدت برای سریال ایجاد کند.

تمدید سریال House of Dragon برای فصل 3

تمدید فصل سوم سریال خاندان اژدها

شبکه‌ی HBO نشان می‌دهد برنامه‌های بلند مدتی بر اساس دنیای جرج آرا ساخته شده و حالا با تمدید تمدید فصل و در آینده چهارم این سریال، یک داستان جذاب جذاب از خاندان خاندان تارگرین را می‌بینند.

همچنین HBO، اسپانیایی و پریکوئل‌های دیگری بر اساس زندگی جان، آریا استارک، سر و تخم اژدها، داستان هزار کشتی و یک انیمیشن سریالی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا