اخبار روز سینما

نامه ساترا به رئیس جمهور بابت نمایش سریال سقوط از فیلیمو

نامه ساترا به رئیس جمهور بابت پخش سقوط از فیلیمو: پافشاری ساترا بر مواضعش بعد از انتشار قسمت چهارم سریال امنیتی سقوط با بازی حماد فرد!

نامه ساترا به رئیس جمهور بابت پخش سقوط

بعد از حمید فرخ‌نژاد از ایران و فعالیت‌هایی علیه نظام انجام داد، پخش سریال با حضور حواشی را در پی داشت. بعد از نمایش چند قسمت، ساترا اعتراضات زیادی به این جریان داشت.

بعد از وزیر ارشاد بر ممنوعیت توقف سریال‌ها دلیل بازیگرانشان، رئیس کماکان روی موضعش در قبال سریال «سقوط» باقی ماند و از رئیس‌جمهور خواست تا به بی‌توجهی بی‌توجهی فیلیمو به قوانین ساترا ورود ورود کند.

برخی از رسانه ها از درخواست پیمان جبلی از رئیسجمهور برای فیلتر فیلیمو خبر داد. روابط‌عمومی سازمان مقررات صوت‌و‌تصویر فراگیر در فضای مجازی، پنجشنبه 6 بهمن بعد از انتشار. قسمت 4 سریال سقوط اطلاعیه منتشر کرده و درباره نامه پیمان جبلی به رئیس جمهور توضیح داده است:

مکاتبه رئیس ملی با رئیس‌جمهور در جایگاهی که به رئیس شورای‌عالی فضای مجازی صورت می‌دهد و در آن ضمن ارائه اقدامات پلتفرم فیلیمو درخواست اقدام قانونی شده است.
پلتفرم فیلیمو اخذ مجوز قانونی تولید سریال سقوط به تولید این مجموعه و بدون مجوز انتشار، اقدام انتشار آن است. این اقدام علی‌رغم تذکرات و مکاتبات پیاپی ساترا یادآوری فرآیند قانونی مجوز صدور بی توجهی مکر این پلتفرم صورت گرفته است.
با توجه به تکرار اشتباهات این پلتفرم در گذشته گزارش تخلف جدید فیلیمو به نظارت و گزارش قضایی و در این اطلاع‌رسانی شد.

مشکل پخش سریال سقوط

در بخش دیگری از این اطلاعیه باز هم درباره بی‌توجهی فیلیمو به قوانین ساترا تاکید شده است:

فارغ‌التحصیل از سریال سقوط، بی‌توجهی و عمدی فیلیمو به قانون و پاره‌ای از دلایل پیگیری ساترا وظایف قانونی آن است و در این خصوص برای اجرای قانون همه نهادهای مربوط به جمله عالی فضای مجازی و مرکز مجازی ملی تابعیت این شورا نیز می‌باشد. جریان مرکزی قرار گرفته.

ساترا پیش از این بارها درباره این اشتباه اطلاع رسانی کرده است، باز هم اعلام کرد:

این نسبت به فعالان محتوای تولیدی در محیط، دیدگاه حمایتی نظارتی و در حمایت از انجام وظایف خود عمل کرده و در برابر هر گونه قانونی شکنی و بی توجهی به حقوق مخاطبان و غیر قانونی و ناعادلانه با سایر مجوزهای ساترا (337) سکوی دارای مجوز)، قانونی لازم را انجام خواهد داد و در این راستا در مقابل قانون، مسئولیت خود را به شکل کامل انجام خواهد داد.

مشکل پخش سریال سقوط

نامه ساترا به رئیس جمهور بابت پخش سقوط
نامه ساترا به رئیس جمهور بابت پخش سقوط

قسمت چهارم سریال «سقوط» به کارگردانی سجاد زاده روز چهارشنبه 5 بهمن در پلتفرم منتشر شد و بازدید بسیار زیادی داشت.

درباره بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا