اخبار روز سینما

رقص جنجالی آن هاتاوی در مراسم پاریس [+ویدیو]

روز گذشته، ویدئویی حاوی رقص جنجالی آن هاتاوی در مراسم مد پاریس منتشر شد که در فضای مجازی، به ویژه توئیتر، حواشی زیادی را دنبال کرد.

هفته‌ای مد، چند روزی است که در برگزار می‌شود و همین امر تا بسیاری از سلبریتی‌ها و مروف دنیا دور دور جمع می‌شوند. در شب گذشته، رقصیدن آن هاتاوی در پارتی فشن شوی پاریس حواشی زیادی را به همراشد.

بیشتر بخوانید:

تصاویر جنجالی کایلی جنر در مد پاریس

رقص جنجالی آن هاتاوی در مراسم پاریس

در ادامه می‌توانید ویدیوی رقص آن هاتاوی را در مد پاریس ببینید:

آن هاتاوی متولد ۱۲ نوامبر ۱۹۸۲ بازیگر آمریکایی است. نام او در سال ۲۰۱۵ در فهرست پردرآمدترین بازیگران زن آمد. همچنین او نامزد و برنده جوایز متعددی مانند اسکار، گلدن گلاب، بفاما و شش.

از مهم‌ترین او، می‌توانم به میان ستاره‌ای شیطان پرادا می‌پوشم، عشق دیگر داروها و شوالیه تاریکی بر می‌خیزد برد. فیلم‌های او جهان بیش از ۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته است. مجله فوربز در سال ۲۰۰۹، هتوی را در بین ۱۰۰ ستاره ثروتمند دنیا قرار داد.

در ادامه می‌توانید از آن هاتاوی را ببینید:

رقصیدن آن هاتاوی در پارتی فشن شوی پاریس

اَن جَکلین هاتاوی، در تاریخ ۱۲ نوامبر ۱۹۸۲ منطقه بروکلین نیویورک به دنیا آمد. پدر او جرالد هاتاوی یک وکیل دادگستری و مادرش کیت مک‌کالی یک بازیگر بازنشسته است. پدر بزرگ مادرش، جو مک‌کالی یک گوینده رادیو در فیلادلفیا بود. پدر و مادر هاتاوی هردو اصالت ایرلندی دارند.

ویدیوی رقص آن هاتاوی در مد پاریس

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا