اخبار روز سینما

قربانی با آثار جدیدش روی صحنه می رود

تور جدید کنسرت های علیرضا قربانی که از 26 و 27 اردیبهشت ماه ماه از ساعت 19 و 22 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گرگان آغاز شده است، با دو سانس در روزهای 19 و 22، 23 و 24 اردیبهشت ماه در مرکز پیگیری می شود. تالار رشت.

علیرضا قربانی روزهای 7، 8 و 29 اردیبهشت ماه ماه در سالن همایش استاد شهریار تبریز پذیرای علاقه مندان به موسیقی ایرانی است. تاریخ برگزاری این کنسرت ها 19 و 22 می باشد.

برنامه در شهرهای دیگر متعاقبا اعلام خواهد شد. در این تور کنسرت، رپرتوار قدرتمندی از آثار جدید علیرضا قربانی، متشکل از علیرضا افکاری و حسام ناصری، به سرپرستی حسام ناصری و با حضور هنرمندان تراز اول موسیقی کشور به روی صحنه می رود.

قطعات رپرتوار این کنسرت ها تلفیقی از محبوب ترین قطعات علیرضا قربانی و آثار جدید این خواننده متاثر از موسیقی ایرانی است که مانند گذشته در فضایی عاشقانه و اجتماعی اجرا می شود و این کنسرت را می توان یکی از کنسرت های موفق علیرضا قربانی در راستای کنسرت «با من بخوان».

در این مجموعه آثار تلاش شده تا ترکیبی مناسب برای مخاطبان موسیقی ایرانی از آثار شاعرانی چون احمد شاملو، امیرخسرو دهلوی، حسین منزوی، حسین غیاشی و همچنین آثار بزرگان ادبی ایران ارائه شود. . همچنین در این کنسرت ها قطعات «با من بخوان» و «روزگار قریب» که از قطعات پرطرفدار مخاطبان هستند به افتخار وی اجرا می شود.

خرید تمامی بلیت های این طرح چه در شهرستان ها و چه در تهران فقط از طریق سایت ایرانیتیک به نشانی www. ایرانی. چگونه می توانید خرید کنید

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا