اخبار روز سینما

عکس/ جشن تولد ویژه پسر «کیم درشیان»!

«کیم کارداشیان» مدل و تاجر 42 ساله روز قبل از هیچ هزینه ای برای برپایی جشن تولد مجلل برای پسر کوچکش دریغ نکرد.

پسر کوچک کیم کارداشیان دیروز 4 ساله شد و مادرش جشن تولدی مجلل در خانه اش در لس آنجلس برگزار کرد و آن را با 354 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

به گزارش پی ام آپ: کیم تولد 4 سالگی “سالم وست” را با حضور دوستان سالم و جمعی از دوستان خانواده به سلیقه بچه ها با طرح آتش نشان جشن گرفت و به همه مهمانان یک لباس آتش نشانی داد.

عکس/ جشن تولد ویژه پسر عکس/ جشن تولد ویژه پسر عکس/ جشن تولد ویژه پسر

کیم در این مراسم بسیار خاص عمل کرده بود و نام دوستان پسرش پشت لباس آتش نشانان نوشته شده بود و میزها با انواع شیرینی و اسمارتیز و بستنی و کاپ کیک و مارشمالو تزیین شده بود و او بازی های بامزه ای برایشان تدارک دیده بود.

کیم همچنین گروهی از آتش نشانان را از کالاباساس به جشن تولد پسرش دعوت کرده بود که یک ماشین آتش نشانی مدل قدیمی با خود داشتند، سپس کیم و خواهرش کلویی سوار ماشین آتش نشانی شدند و در اطراف شهر رانندگی کردند.

عکس/ جشن تولد ویژه پسر

فرزندان کیم کارداشیان:

کیم در 24 می 2014 با خواننده مشهور و پرافتخار رپ کانیه وست در فلورانس ایتالیا ازدواج کرد و در ژانویه 2021 از هم جدا شدند و سرانجام سال گذشته طلاق آنها قطعی شد. کیم با کانیه وست چهار فرزند دارد:

دختر بزرگ او “نورته” 9 ساله است / در 15 ژوئن 2013 به دنیا آمد.

پسرش سینت 7 ساله است / در 5 دسامبر 2015 به دنیا آمد

دختر او “شیکاگو” 5 ساله است / در 15 ژانویه 2018 به دنیا آمد

و پسر کوچکشان “سالم” 4 ساله / متولد 9 می 2019.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا