اخبار روز سینما

فوری: جیمی فاکس به دلیل سکته قلبی به بیمارستان منتقل شد !

جیمی فاکس یکی از بازیگران محبوب هالیوود است که در دنیای مارول نقش الکترونیکی را ایفا می‌کند و اخیراً خبر سکته قلبی جیمی فاکس و انتقال او به بیمارستان منتشر شد.

آخریناً خبر از جیمی فاکس در فضای مجازی همه شوکه کرد و از جیمی فاکس به بیمارستان خبر داد. هم اکنون جیمی فاکس در بیمارستان به سر می‌برد و خانواده او در وضعیت حیاتشی‌اوشی‌اظشگ.

اریک مارلون متولد ۱۳ دسامبر ۱۹۶۷، مشهور به جِیمی فاکس (Jamie Foxx) بازیگر، ترانه‌سرا و کمدین اهل ایالات متحده آمریکا. بازی وی فیلم ری 2004 باعث شد که برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر یک گلدن گلوب بهترین بازیگر فیلم موزیکال یا کمدی شود.

سکته قلبی جیمی فاکس

سکته کردن جیمی فاکس

در همان بود که نقش‌آفرینی وی در فیلم وثیقه فکس را نامزد دریافت اسکار اسکار نقش مکمل کرد. از فیلم‌های جیمی می‌توانم به فیلم جنگوی آزاد شده اثر مشهور آمریکایی، کویینتین تارانتینو اشاره کرد جیمی در آن نقش جنگو برده سیاه‌پوستی را بازی می‌کند که از بردگی آزاد شده و به دنبال همسرش همسرش می‌رود.

انتقال جیمی فاکس به بیمارستان

همچنین در مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد نیز در نقاش الکتارو ظ . در موسیقی نیز جیمی فاکس موفق به کسب جایزه گرمی شده است. ۳ آلبوم موسیقی وی نیز در زمره بهترین آهنگ‌های بیلبورد ۲۰۰ قرار دارند.

جیمی فاکس از سکته قلبی‌اش در بیمارستانی در شهر بستری شده است و در طی یک بیانیه اعلام می‌کند که وضعیت در حال بهبود است و جای نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا