اخبار روز سینما

Daredevil: Born Again

سریال جدید دردویل یکی از مورد انتظارترین آثار آینده دنیای سینمایی مارول می‌باشد که تماماً Daredevil: Born Again منتشر شد.

دردویل یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان دنیای مارول می شود که چارلی کاکس ایفای نقش آن را بر عهده دارد. سریال دردویل تولد دوباره یکی از آثار آینده مارول و ریبوتی از سریال قبلی دردویل که از نتفلیکس منتشر شد.

این سریال جدید دنیای سینمایی مارول که طی 18 قسمت منتشر می‌شود در دست ساخت قرار دارد و بعداً فیلمبرداری آن شروع شده است. عکس‌هایی از صحنه پشت سریال دردویل تولد دوباره در فضای مجازی به انتشار رسید که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

Daredevil: Born Again

سریال دردویل در ابتدا شبکه نتفلیکس طی سه فصل منتشر شد و از رو طرفداران پیدا کرد، اما شبکه نتفلیکس پس از فصل سوم آن در سال 2018 ساخت ادامه این سریال و تمام سریال‌های مرتبط مانند مانند، دیفندرس و و راس کنسل.

چارلی کاکس در نقش مرداک از مجموعه تلویزیونی نتفلیکس مارول تولیدات پیشین مارول استودیوز، با همراهی دن آفریو، جان برنثال و ساندریان هالت در این سریال نقش‌آفرینی نقش‌آفرینی می‌کند.

در ادامه می‌توانید صحنه‌های سریال دردویل تولد دوباره را ببینید:

صحنه پشت سریال دردویل تولد دوباره
Daredevil: Born Again
Daredevil: Born Again
Daredevil: Born Again
Daredevil: Born Again
Daredevil: Born Again
Daredevil: Born Again

سریال جدید دنیای سینمایی مارول

دردویل: تولد دوباره تلویزیونی ابرقهرمانی است که توسط مت کورمن و آورد برای سرویس استریم دیزنی پلاس بر اساس شخصیت دردویل از مارول کامیکس در حال ساخت است.

این سریال بخشی از دنیای سینمایی مارول باشد که مارول استودیوز تولید می‌شود و فیلم‌های این فرنچایز را به اشتراک می‌گذارد، و همچنین دومین سریال با شخصیت این شخصیت از دردویل (۲۰۱۵–۲۰۱۸) توسط تلویزیون مارول خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا