سبک زندگیعمومی

فال روزانه ابجد 15شهریور


طالع بینی حرف ابجد یکی از محبوب ترین و بسیار قدیمی ترین فال هاست که بسیاری به پیشگویی ها و طالع بینی این زودیاک اعتقاد دارند. علامت Abced برای ازدواج و خوشبختی زناشویی استفاده می شود. فال ابجد بر اساس حروف عربی ابجد است. زیر علامت ابجد 15 شهریور خواندن

متولدین فروردین 

فال ابجد شما: ب ج د

فال خوب است و نیت شما محقق خواهد شد. رازت را به کسی نگو شما باید مراقب افراد بدخواه باشید. روی کارت افتتاحیه قابل مشاهده است. به خداوند رحمان امیدوار باشید و با توکل بر او به کار و زندگی خود ادامه دهید. مطمئن باشید روزهای بهتری در راه است.

 متولدین اردیبهشت 

حروف ابجد فال شما: ج ب ج

شما نشانه خوبی دارید و آرزوهایتان در این روزها برآورده می شود. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و خوشحال خواهید شد. زن قدبلند، لاغر و گندمگون دشمن توست، مواظب خودت باش. از پول و درآمد غیرقانونی خودداری کنید. آینده خوبی در پیش رو دارید. با دوستان و آشنایان خود مهربان باشید و اگر می خواهید ازدواج کنید یا معامله ای انجام دهید، موفق خواهد بود.

 متولدین خرداد

فال ابجد شما: آ‌‌ آ ‌آ‌

به زودی گره کارت باز می شود و به هر چیزی که می خواهید می رسید. ممکن است به زودی فردی به خانواده شما اضافه شود. شما دوستان خوبی دارید، در صورت لزوم با آنها مشورت کنید. تا حدودی از شر افراد بدخواه در امان است. در چند روز آینده خبرهای خوشحال کننده ای خواهید شنید. اگر آرزو یا نیتی داشته باشید به آن خواهید رسید. در کارتان به خدا توکل کنید تا کارتان درست شود. رازت را به کسی نگو مراقب باشید و از شر بپرهیزید. به اذن خدا به زودی به آنچه امید دارید می رسید.

 متولدین تیر

فال ابجد شما: د ج ج

باز شدن خوبی روی کارت ایجاد می شود. به زودی به چنان موفقیت و شادی دست خواهید یافت که به شما حسادت می کنند. شما از وضعیت یکی از بستگان خود اطلاعی ندارید. به زودی از او خواهید شنید. اگر چیزی را گم کرده باشید، آن را پیدا خواهید کرد. اگر شکیبا باشید و بر خدا توکل کنید به اذن خدا به هدفتان خواهید رسید.

متولدین مرداد

ابجد فال شما: د آ ب

در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

متولدین شهریور

ابجد فال شما: ب آ آ

فال برای شما نشان دهنده سلامتی و تندرستی است. اگر قصد سفر دارید، اگر قصد جابجایی دارید، اگر قرار است شغل خود را تغییر دهید، مطابق آن عمل کنید، این به نفع شما خواهد بود. از دیگران غافل مباش و به کار خودت مشغول باش تا آنچه خدا صلاح می‌بیند برایت اتفاق بیفتد.

زودیاک ابجد

 متولدین مهر

فال ابجد شما: آ ج ب

با این نیتی که کرده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

 متولدین آبان

فال ابجد شما: آ ‌آ ‌د

روزهای خوبی در پیش رو دارید. ناامید نشو. از غیر خدا یاری نجویید و از رحمت حق غافل نشوید، افکار و نیات روشن را در ذهن خود نگه دارید تا بخت به سوی شما برگردد و در زندگی شما شفافیت پیدا کند. از افراد بد دوری کنید. هدف انقراض خود را دنبال کنید یا برای موفقیت تلاش کنید. انشا الله .

 متولدین آذر

ابجد فال شما:ب ج آ

این قصدی که دارید باعث ایجاد اضطراب و نگرانی در شما می شود. آن را به خاطر بسپار. اگر دیگران با شما موافق نیستند و خود را کنترل می کنند، ناراحت نشوید. بعدا پشیمان خواهند شد. اگر مسافری دارید و دلتان برایش تنگ شد، به سلامت برمی گردد. از عبادت خود غافل نشوید و بدانید که خداوند نگهبان و نگهبان شماست. بدان که عاقبت کارها به نفع تو خواهد بود و به هدفت خواهی رسید.

 متولدین دی

ابجد فال شما:ب د ج

مشکل شما در مدت کوتاهی حل می شود، اما نباید از کسی انتظار مهربانی و آرامش داشته باشید. شما چیزی را از دست داده اید که به زودی به دست خواهید آورد. اگر با کسی دعوا کنید به نفع شما تمام می شود. اگر در حال حاضر چنین قصدی دارید، چند روز صبر کنید و سپس اقدام کنید. به زودی یک بسط و دستاورد خواهید داشت و کارت شما بالا می رود.

 متولدین بهمن 

ابجد فال شما:ب آ آ

فال برای شما نشان دهنده سلامتی و تندرستی است. اگر قصد سفر دارید، اگر قصد جابجایی دارید، اگر قرار است شغل خود را تغییر دهید، مطابق آن عمل کنید، این به نفع شما خواهد بود. از دیگران غافل مباش و به کار خودت مشغول باش تا آنچه خدا صلاح می‌بیند برایت اتفاق بیفتد.

 متولدین اسفند

ابجد فال شما: ب د د

بهتر است از این میل و نیت دوری کنید تا آسیبی به شما نرسد. در حال حاضر بهتر است هیچ کاری انجام ندهید زیرا وضعیت خوبی ندارید، این به زودی تغییر خواهد کرد. شما دوستان و دشمنان زیادی خواهید داشت و باید به آنها توجه کنید تا مشکلاتی در زندگی شما ایجاد نکنند. اگر کسی به شما توصیه ای می کند، آن را قبول کنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا