اخبار روز سینما

وقتی نیلوفر رجایی فر فکر میکند شبیه بیلی آیلیش است!

گاهی، نیلوفر رجایی فر با انتشار عکس های متعددی از خود در گریم و گریم بیلی آیلیش، خود را شبیه او کرد.

نیلوفر رجایی فر نسبت به بیلی ایلیش بی تفاوت نبود.

در این مطلب دو عکس از او به شکل بیلی ایلیش را مشاهده می کنیم.

نیلوفر رجایی فر از بیلی ایلیش غافل نمی شود.

بیلی آیلیش برنده جایزه گرمی شد!

جوایز گرمی 2020 امتیاز 5.4 را دریافت کرد که کمترین رضایت مخاطبان تلویزیون را در تاریخ این رویداد مهم دنیای موسیقی داشت.

ایسنا: به گزارش رویترز، شصت و دومین دوره جوایز گرمی دیروز برگزار شد و پخش جوایز از طریق تلویزیون که 18.7 میلیون بیننده داشت، امتیاز 5.4 را از بین مخاطبان بزرگسال 18 در 49 دریافت کرد که کمترین امتیاز بیننده را به خود اختصاص داد. او تلویزیون را در تاریخ این جوایز ثبت کرد.

تماشاگران تلویزیونی جوایز در سال 2020 نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش داشت و 19.9 میلیون نفر این مراسم را از شبکه CBS تماشا کردند. کمترین رکورد تماشاگر تلویزیون در تاریخ گرمی 17 میلیون نفر در سال 2006 است.

در مراسم جوایز گرمی امسال، بیلی آیلیش خواننده 18 ساله برنده چهار جایزه شد: بهترین هنرمند جدید، آلبوم سال (وقتی همه به خواب می‌رویم کجا می‌رویم؟)، آهنگ سال و بهترین آلبوم سال. او اولین زنی بود که این جوایز را در یک سال دریافت کرد.

علیرغم کاهش بینندگان و رضایت از جوایز گرمی امسال، این رویداد همچنان پربیننده ترین رویداد سال است، جوایز گلدن گلوب در 5 ژانویه 18.3 میلیون بیننده داشت و باید دید که اسکار چگونه خواهد بود. در 9 فوریه همراه.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا