اخبار روز سینما

نگاهی به اولین قسمت از سریال قهوه ترکی علیرضا امینی / نقد و بررسی قهوه ترکی!

اولین قسمت از سریال «قهوه ترکی» به کارگردانی علیرضا امینی امروز چهارشنبه 12 خرداد ماه روی پلتفرم فیلم نت کلید خورد. امینی در قسمت اول محیطی پرتنش را در مقابل مخاطبانش ارائه می کند و در این نقطه شروع چالش هایی را که شخصیت های اصلی اش با آن روبرو هستند را آشکار می کند.

به گزارش پی ام آپ، داستان قسمت اول با معرفی دو خواهر دوقلو به نام های ترانه و طنین با بازی سارا رسول زاده در هر دو نقش آغاز می شود. در کنار زندگی پر چالش کنونی این دو خواهر، با داستان زندگی آنها نیز آشنا می شویم.

بخش مهمی از داستان قسمت اول به شخصیت ترانه اختصاص دارد. دختری که پس از عبور از مرزهای زمینی تصمیم می گیرد پدر و خواهر دوقلوی خود را ترک کند و به استانبول بیاید. جایی که قرار است بیشتر ماجراهای سریال رخ دهد.

بازی سارا رسول زاده در نقش دو خواهر یکی از بزرگ ترین ویژگی های سریال است. اگرچه این دو خواهر از نظر ظاهری تفاوت چندانی با هم ندارند، اما رسول زاده سعی کرده با تغییر لحن، رفتار و لباس آنها را از هم جدا کند.

بازی حامد بهداد، مجتبی پیرزاده و امیر جعفری هنوز شروع نشده است. درباره نقش پرهام با بازی مجتبی پیرزاده فقط از طریق آهنگ اطلاعاتی به دست می آوریم و عکس او را روی گوشی او می بینیم.

«قهوه ترکی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی محمد شعیشه و فیلمنامه آن را محمد رضایراد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و خودش نوشته است. سارا رسول زاده، حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده بازیگران اصلی این سریال هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا