اخبار روز سینما

باور می‌کنید این خانم زیبا، دختر “ساقی زینتی” است؟/ عکس

به نقل از شمانیوز، ساقی زینتی وی متولد 1349 در رشت، بازیگر است. وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ریاضی است، کار خود را از تئاتر و سپس رادیو آغاز کرد و با تلویزیون به شهرت رسید، اکنون متاهل و دارای یک دختر است. ساقی زینتی در سال 1366 در سن 17 سالگی برای تست بازیگری به دنبال آنونس فیلم تلویزیونی مخمصه به رشت رفت؛ اما از آنجایی که به عروسک ساز نیاز داشتند، او در بخش بازیگری تلاش کرد. ساقی زینتی به این ترتیب با قبولی در آزمون برای اولین بار با این فیلم در چند سکانس کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه دو هفته بعد توانست دومین تجربه بازیگری خود را با فیلم شکار کسب کند. ساقی زینتی با اینکه خوانده اش هنری نبودند و برادری از ارتش داشت، وارد عرصه هنر شد، سپس به رادیو رشت رفت و جدای از بازیگری در تئاتر، توانست دو بار جایزه ملی بازیگری را از آن خود کند.

 

ساقی زینتی

 

ازدواج و فرزند

ساقی زینتی سال ها پیش ازدواج کرد و حاصل این زندگی یک دختر به نام سارینا صابری در سال 1389 است که البته چند سال پیش همسرش فوت کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا