اخبار روز سینما

ثورمیناتور! /آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث به طور تصادفی در یک آسانسور!

به گزارش سرخ نیوز،آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث دو تن از مشهورترین بازیگران جهان هستند. همسورث اخیرا ویدئویی را در اینستاگرام منتشر کرده که بسیاری از طرفدارانش را شوکه و هیجان زده کرده است. در این ویدئو این دو بازیگر از دو نسل مختلف در آسانسور با یکدیگر برخورد می‌کنند و گفتگوی خنده‌داری با یکدیگر دارند.

بازیگر سینما، بازیگر سینما “ثور” او به تازگی ویدئویی را در اینستاگرامش منتشر کرده است. در این ویدئو این دو بازیگر محبوب رو در رو می شوند و با هم صحبت می کنند.

گفتگوی جالب و خنده دار آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث

آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث، دو اسطوره، در این ویدئو در مورد پروژه های آینده خود در نتفلیکس صحبت کردند. پروژه هایی که صحنه های اکشن زیادی دارند. پس از ورود ثور به آسانسور، ترمیناتور توصیه هایی به همسورث کرد تا به او کمک کند نقش خود را بهتر بازی کند. این منجر به گفتگوی بین آنها شد و آرنولد شوارتزنگر سعی کرد خطوط جالبی به همسورث بیاموزد.

همسورث هم سعی کرد فضا را کمی صمیمی‌تر کند، اما حرف‌های او برای شوارتزنگر عجیب بود. کریس همسورث نیز سعی کرد صدای آرنولد را تقلید کند، اما شکست او در این کار باعث تعجب شوارتزنگر شد. چون او اصلاً هدف همسورث از این کار را درک نمی کرد.

با این حال، این ویدیو با حمایت زیادی از طرفداران او روبرو شد و آنها نیز نظرات خود را در مورد این ویدیو بیان کردند.

ترمیناتور! / ملاقات تصادفی آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث در آسانسور!

نظرات جالب طرفداران درباره ویدیوی آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث

دیدن آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث در آسانسور و گفتگوی آنها برای بسیاری از طرفداران جالب و سرگرم کننده بود. آنها به سرعت وارد عمل شدند و نظرات خود را در مورد این ویدیوی کوتاه بیان کردند. یکی از کاربران خلاقانه نوشت:

ثورمیناتور!

برخی از طرفداران این ویدیو را به این معنا تفسیر کردند که این دو بازیگر بزرگ در آینده با هم همکاری خواهند کرد. شخص دیگری در همین موضوع نوشت:

ما می خواهیم این دو افسانه را در یک فیلم ببینیم. برای ایفای نقش پدر و پسر در یک فیلم ماجرایی!

شخص دیگری نیز در این زمینه نوشت:

آرنولد شوارتزنگر هم باید در فیلم Extraction 3 حضور داشته باشد!

در مجموع این ویدیو تعجب و هیجان بسیاری از طرفداران را برانگیخت و همزمان دو نسل مختلف از بازیگران مشهور جهان را در یک ویدیو دیدند! با این اوصاف، این ویدیو می تواند نشانه ای از همکاری آنها در آینده باشد.

 

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا