اخبار روز سینما

علامت شمع 18 مرداد 1402


فروردین

تحت تأثیر آشتی پس از یک آشتی دوستانه یا یک جدایی عاطفی، آرامش زیادی پیدا می کنید/در موضوعی که به شما مربوط نیست درگیر نشوید. / به زودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که با نتیجه مثبت، روشن و شگفت انگیز همراه باشد.به خود شک نکنید. / در آینده ای نزدیک از استعداد بالایی در خود سود زیادی می برید / در مسائل عشقی بیشتر دقت کنید تا به نتیجه دلخواه برسید / از کسی که خیلی دوستش دارید حرفی می شنوید منتظر هستید / عاشقانه و عاشقانه خواهید داشت روابط عاطفی

اردیبهشت ماه

/ تنوعی در زندگی شما ایجاد می شود تا همه جنبه های زندگی شما بهتر شود و طعم زندگی را بسیار شیرین تر از قبل بچشید. / ورود به محیطی جدید در آینده برای شما تحول و تحول مثبتی را به همراه خواهد داشت / یک سند یا قرارداد بزرگ تجاری و حقوقی را امضا می کنید و با امضای این سند یا قرارداد شاهد تغییرات مثبت زیادی در زندگی خود خواهید بود. / در آینده ای نزدیک از استعداد بالایی در خود بهره فراوان می برید / در زندگی شخصی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت / به تجارت و بازرگانی مشغول خواهید شد و در این زمینه برجسته و بسیار خواهید بود. . ثروت شد / از خدا خواسته و حاجتی داری برآورده می شود و به هدفت می رسی مطمئن باش.

خرداد

موفقیت شما قطعی خواهد بود و 100٪ به لطف تلاش شما / شخصی به شدت به محبت و مهربانی شما نیاز دارد. عشقت را از او دریغ نکن / خانه ات را عوض می کنی یا دکوراسیون یا تعمیر خانه ات را عوض می کنی / دل سخت عشقت به دردت می خورد اما پشیمان می شود و به سوی تو برمی گردد / تلاش شما برای رسیدن به ثروت یا ثروت منجر به یک نتیجه بسیار مثبت / در یک زمینه هنری خواهد درخشید و موفقیت های زیادی در این زمینه خواهید داشت. / فرد به قرارداد دوستی با شما پایبند است و صمیمیت را حفظ می کند و سعی می کند آن صمیمیت را حفظ کند.

تیر

یک نفر شدیداً به محبت و محبت شما نیاز دارد. عشقت را از او دریغ نکن / بعد از یک آشتی دوستانه یا یک جدایی عاطفی با اثر آشتی آرامش زیادی پیدا می کنی / برای رسیدن یا رسیدن به هدف باید راه طولانی را طی کنی / مراقب عشق ها و بدی های مجازی باشید / هرگز توکل خود را بر خدا در سختی ها و سختی ها از دست ندهید. مطمئن شوید که گره شما باز خواهد شد. / سخت دلی عشقت آزارت می دهد اما پشیمان می شود و به تو باز می گردد / کسی که حسود و خودخواه و بدخواه است با تو بدی و بدی می کند اما کاری نمی کند.

مرداد

گرفتار سردرگمی و افسردگی روانی نشوید زیرا جسم و روح شما بسیار حساس و شکننده است / فرد به قرارداد دوستی با شما وفادار است و این صمیمیت را حفظ خواهد کرد و سعی در حفظ آن خواهد داشت. / وقتی یکی از اعضای خانواده یا دوست یا اقوام به شما می گوید که مراقبت و حمایت شخصی این تاریکی و سردرگمی را از بین می برد، شما را ناراحت می کند. / بر آنچه قصد و هدف داری با وجود مخالفت های احتمالی استقامت خواهی کرد / دوری از کسی تو را ناراحت و ناراحت می کند این دوری زود تمام می شود، تمام می شود.

شهریور

در رابطه با نیت خود بسیار خوشحال خواهید شد و تحقق این نیت یا خواسته زندگی شخصی یا اجتماعی شما را به طور کلی تغییر مثبت خواهد داد / مدتی در آینده در خارج از کشور خواهید ماند / موفقیت شما نتیجه تلاش خودتان خواهد بود. و صد در صد می شود / برای رسیدن یا رسیدن به هدفت باید راه زیادی را طی کنی / در مکانی شاد، در جشن یا شادی شرکت می کنی که چندان به آن علاقه ای نداری. رفتن به این یا نرفتن مهمانی در دستان شماست بسته به شرایط / هفته آینده برای شما بسیار خوب و شاد خواهد بود / دوران پیری شما خوب و سلامت خواهد بود.

مهر

تنوع در زندگی شما ایجاد می شود تا تمام جنبه های زندگی شما بهبود یابد و طعم زندگی را بسیار شیرین تر از قبل بچشید. / هفته آینده برای شما بسیار خوب و شاد خواهد بود / در مراسم عزاداری شرکت می کنید که کمی غمگین می شوید / مراقب ضرر مالی یا گمشده ای در خانه باشید / موانع و مشکلاتی که ممکن است از آنها هراس داشته باشید. / با صبر و اراده خود موفق خواهید شد ترس از یک مشکل شما را بسیار مضطرب و ناراحت می کند اما با موفقیت بر این ترس غلبه خواهید کرد. / دوره ای از شادی و خوشحالی زیادی در مورد خود خواهید داشت / سرمایه گذاری مالی بلندمدتی را در یک بانک یا موسسه قابل اعتماد انجام خواهید داد.

آبان

مواظب خسارت مالی یا گم شدن وسایل منزلتان باشید/ همسرتان برای کاری به خارج از کشور می رود/ صمیمیت و صمیمیت بین مردم و اعضای خانواده بیشتر از قبل می شود/ گرما و شوری در زندگی زناشویی شما وجود دارد و وصف نشدنی اشتیاق بیدار می شود / شرایط زندگی شما ناگهان بسیار عالی می شود و به مرتبه ای عالی، مرتبه ای ممتاز خواهید رسید. اگر کودکی در اطراف شما یا نزدیکانتان وجود دارد، به او کمک کنید تا احساس بهتری نسبت به شما و مشکلات اطرافش داشته باشد.

آذر

شما در یک عرصه هنری خواهید درخشید و در این زمینه به موفقیت های زیادی دست خواهید یافت. / از تنش و استرس دوری کنید و سعی کنید خشم خود را کنترل کنید / شرایط زندگی شما به یکباره کامل می شود و به موقعیتی عالی می رسید، به موقعیتی ممتاز / ملاقات با فردی از نظر عاطفی و عاشقانه شما را تحت تأثیر قرار می دهد / بسیار خوشحال خواهید شد نیت قلبت / دلت را در مورد شخصت شاد می کنی و صحبت های رضایت بخشی می شود / به سرمایه زیادی می رسد از این برای انجام کار یا هدف مورد نظر استفاده کن.

دی

از صحبت های یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستان یا اقوام ناراحت می شوید و وقتی مورد نوازش و حمایت شخصی قرار می گیرید، این تاریکی و تاری از بین می رود. / در مسائل عشقی دقت و دقت بیشتری داشته باشید تا به نتیجه دلخواه و دلخواه برسید / در یک مسابقه یا امتحان یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس زیادی خواهید داشت / برای شرکت در قرعه کشی یک هدیه بزرگ و گران قیمت دریافت خواهید کرد. یک ضیافت یا مهمانی مجلل / در ارتباط با نیت خود بسیار خوشحال خواهید شد و دستیابی به این نیت یا خواسته زندگی شخصی یا اجتماعی شما را به طور کلی تغییر مثبت خواهد داد / از شر یک موقعیت منفی و آشفته و احساس آرامش شگفت انگیز خلاص شوید. / در مورد اینکه قصد و هدف شما چیست، با وجود مخالفت های احتمالی، با مقاومت پیش خواهید رفت.

بهمن

با توجه به یک مشکل حاد، امید زیادی برای شما وجود خواهد داشت / در یک بحران و کشمکش روحی ناشی از افراد دور یا نزدیک به شما قرار خواهید گرفت. با این حال، این بحران خیلی زودتر از آنچه فکر می کنید حل می شود. / در سختی ها و سختی ها هرگز توکل بر خدا را از دست نده. مطمئن شوید که گره شما باز خواهد شد. / یک تلفن یا پیامک یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که برای شما مهم است دریافت خواهید کرد و بسیار خوشحال خواهید شد. / با یکی از اقوام یا نزدیکان خود مواجه می شوید که مشکل جزئی و ناراحت کننده ای دارد که با مشورت شما حل می شود و در مدت کوتاهی مشکل برطرف می شود. / یکی دو هفته بسیار خوشحال خواهید شد / موفقیت شما قطعا به لطف تلاش شما خواهد بود.

اسفند

با پیشرفت در زندگی، شانس شما بیشتر، واضح تر و شادتر خواهد شد. / خیلی آدم حساسی و دل پاکی داری. / روز به روز بر شادی دلت افزوده می شود / با رفع مشکلی که باعث ناامیدی و خستگی ات می شود نگران نباش / هفته پیش رو برای شما بسیار خوب و شاد خواهد بود / ناگهان خبرهای خوش و خوشحالی به شما خواهد رسید. و به طور غیرمنتظره در مورد نیت قلب شما / یک پیام شاد و مثبت یا شما اخباری دریافت خواهید کرد که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال می کند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا