اخبار روز سینما

گیس و گیس کشی رضا رشید پور و محمد رضا شهبازی در توییتر!/بازگشت عجیب آقای مجری کار دستش داد!

واکنش‌ها به توئیت محمدرضا شهبازی، مجری منتقد بازگشت رضا رشیدپور و محمد رضا گلزار به تلویزیون ادامه دارد. روز دوشنبه 16 مرداد، مدیر اجتماعی شبکه سه با انتشار میزان کم مخاطبان برنامه «سیدخندان» به این ماجرا واکنش نشان داد و سپس خود رشیدپور هم نسبت به صحبت‌های این مجری موضع گرفت. امروز سید محمود رضوی، تهیه‌کننده سینما هم نسبت به این مسئله ورود کرده است.

به گزارش پی ام آپ، روز دوشنبه 16 مرداد، محمدرضا شهبازی، مجری برنامه‌هایی مثل «پاورقی» و «سیدخندان»، نسبت به شائبه بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون واکنش نشان داد. او در صفحه توییترش نوشت: «ما اینور پاورقی می‌سازیم، می‌گیم سلبریتی باید در خدمت رسانه باشه، هماهنگ با سیاست‌های نظام باشه، باید با سلبریتی‌ای که وسط شلوغی‌ها آب به آسیاب دشمن می‌ریخت برخورد بشه، بعد اونور گلزار و رشیدپور دارن گرم می‌کنن برگردن روی آنتن.»

بعد از این اظهارنظر، بازار واکنش‌ها داغ شد تا جایی که امروز سیدمحمود رضوی به عنوان یکی از مخالفان رضا رشیدپور هم به میدان آمد و در توئیتی به محمدرضا شهبازی این‌طور پاسخ داد: «به شخصه از اجرای رشیدپور متنفرم. بابت کاری که با فیلم «لاتاری» در آنتن شبکه 3 انجام داد هم با او مسئله شخصی جدی دارم اما بازگشت افرادی چون او به آنتن صداوسیما را پذیرش عملی اشتباهات گذشته و حملات را اشتباه می‌دانم. ضمن اینکه مردم و ذائقه عمومی فقط رضایت من و شما نیست.»

خود رضا رشیدپور هم نسبت به اظهارنظر شهبازی بی‌تفاوت نماند و در توئیتی خطاب به او نوشت: «سلام عزیزم. می‌دونی که صداوسیما بیش از 50 شبکه تلویزیونی دارد. اصلا فرض کن که من یک روز برگردم شبکه‌ سه. شما هنوز می‌توانی در بیش از 49 شبکه دیگر توئیت‌های مردم را بخوانی و خندان باشی. نگران نباش.»

خیلی از مخاطبان نسبت به پاسخ با ادب اما در عین‌حال شوخ‌طبعانه رشیدپور ابراز رضایت کردند. با این‌حال هنوز هم تندترین واکنش به این اظهارنظر متعلق به مدیر گروه اجتماعی شبکه سه است.

محمدرضا نجارزاده، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، از نتیجه نظرسنجی برنامه‌های صداوسیما پرده برداشته و نوشته بود: «امروز نظرسنجی برنامه فاخرت اومد. مخاطب 5 درصد «سیدخندان»، «معلی» 37 درصد، «محفل قرآنی» 4 برابر شما. «اعجوبه‌ها» تا 30 درصد رو زد. «خودمونی» رجبی 19 درصد رو زده. به چی می‌نازید؟ به سیاه کردن چهره جبلی و جلیلی با اشتباهاتتون؟ یا بی‌مخاطب کردن شبکه‌تون؟ این بدبخت هم که ساکت فتنه بود.»

حالا باید دید با این حجم مخالفت نسبت به مخالفت این مجری ، اوضاع به کجا خواهد رسید. هنوز مشخص نیست واقعا رشیدپور قصد بازگشت دارد یا خیر.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا