اخبار روز سینما

صحبت های شنیدنی کیلین مورفی، بازیگر نقش اصلی فیلم اوپنهایمر شنیدنی است!

کیلین مورفی: شهرت همه ی تجربه ها را خراب و شما را تبدیل به یک شئ مورد پرستش می کند.

دوست ندارم در این بازی شرکت کنم

کیلین مورفی بازیگری که برای سالها در نقش های مکمل درخشیده بود، امسال با نقش اصلی فیلم (اوپنهایمر) در یکی از مهم ترین آثار سال حضور دارد، اما او به نشریه رولینگ استون گفته که این شهرت برای او چندان لذت بخش نیست. مورفی در بخشی از این گفتگو مفصل گفته که نقش تامی شلبی در سریال (پیکی بلایندرز) باعث شده که او به یک چهره شناخته شده بدل شود و حالا جدا کردن خود از هیاهوی ایجاد شده سخت است:(این شهرت می تواند تجربه ها را خراب کند و همه را مثل اشیایی کند که مورد پرستش قرار میگیرند. مثلا شما در حال قدم زدن در خیابان هستید و کسی می خواهد از شما عکس بگیرد، انگار که در یک مراسم حضور دارید. این رفتار ظرافت و رفتار انسانی اتفاقات را نابود می کند و این بخشی از بسته بندی شهرت است.)

صحبت های شنیدنی کیلین مورفی، بازیگر نقش اصلی فیلم اوپنهایمر شنیدنی است!

مورفی ادامه می‌دهد:( شهرت با معمولی بودن تبخیر میشود و از بین می رود، من اینجا (در رستورانی در ایرلند) همیشه وقت می گذرانم و برای هیچکس مهم نیست. هیچکس اهمیت نمی‌دهد که مثلاً به مغازه بروم،
این شهرت اینجا نابود شده. اما اگر یکی از بچه‌های سریال (وراثت) قدم به این جا بگذارد همه به خود می لرزند و تحت تاثیر قرار می‌گیرند وقتی شما با کسی روبرو می شوید که وقت زیادی برایش گذاشتید یا فکر میکنید آدم خیلی جالبی است، برخوردتان عجیب میشود.)

مورفی بخش زیادی از این جذابیت را به خاطر نقش تامی شلبی می‌داند و معتقد است خودش به هیچ وجه آن شکلی نیست:(من خیلی در این بازی شهرت شرکت نمی‌کنم. زیاد بیرون نمیروم. من بیشتر با دوستانم در خانه هستم، مگر فیلمی برای تبلیغ داشته باشم. دوست ندارم مردم عکس مرا بگیرند. من این را توهین‌آمیز می‌بینم. اگر من یک زن بودم و مردی از من عکاسی می کرد…) مورفی این جمله را تمام نمی‌کند، اما گفتگو کننده رولینگ استون از جذابیت او برای زنان میپرسد که مورفی می گوید:(نظری ندارم. فکر می‌کنم این ماجرا به خاطر تامی شلبی است. مردم انتظار شخصیتی معماگونه و مغرور را دارند. اما این فقط یک شخصیت است. فکر می کنم وقتی مردم من را می بینند کمی نا امید می شوند، مشکلی نیست. این یعنی من کارم را درست انجام داده ام. طرفداران (پیکی بلایندرز) واقعاً عالی هستند. اما گاهی من کمی ناراحت می‌شوم که نمی‌توانم آن کاریزما و قاطعیت را برایشان تامین کنم. من واقعاً شخصیت بسیار دوری از تامی دارم.)

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا