اخبار روز سینما

رامسین کبریتی عکس جدیدی پس از خبر تغییر جنسیت از خود انتشار داد!

به گزارش پی ام آپ ، رامسین کبریتی بازیگر کشورمان که چند سال پیش به ترکیه مهاجرت کرده بود برای پایان دادن به شایعه تغییر جنسیت خود عکسی کاملا مردانه منتشر کرد.

رامسین کبریتی بازیگر ایرانی که چند سال پیش به ترکیه مهاجرت کرده بود برای پایان دادن به شایعه تغییر جنسیت خود عکسی کاملاً مرد منتشر کرد.

او با انتشار این عکس نوشت:

رامسین کبریتی عکس جدیدی پس از خبر تغییر جنسیت از خود انتشار داد!

همه ما از نور ساخته شده ایم و از نور زاده شده ایم. ماده ای که ما از آن ساخته شده ایم چیزی جز نور نیست. متاسفانه فقط تعداد کمی از این مشکل آگاه هستند.

وقتی وجدان در انسان تعالی پیدا کرد و تعالی پیدا کرد، بسیار شگفت زده می شود، زیرا صمیمی ترین هسته و خود او از هزاران خورشید درخشان تر است.

این نور بزرگترین نوری است که وجود دارد. عجیب ترین چیز این است که حتی بزرگترین خورشیدها نیز در نهایت سرد و خاموش می شوند، در حالی که نور درونی انسان جاودانه و جاودانه است.

در واقع این نور ازلی و ازلی است، یعنی آغاز و پایانی ندارد. عدم آگاهی از این نکات معادل ماندن در بدبختی و فقر است، در حالی که آگاهی از آنها به معنای لطف و عنایت خداوند است.

در جستجوی این نور باشید. تقصیر توست. همه ما زاده نور هستیم.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/انتشار-عکس-جدیدی-از-آقای-بازیگر-ایران/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا