اخبار روز سینما

نحوه آشنایی زوج جدید پرحاشیه/ بیوگرافی عروس گلزار !

به نقل از شمانیوز، آیسان آقاخانی همسر زیبا و جوان زنجانی محمدرضا گلزار که متولد 1376 اژ زنجان است، عکس هایش در فضای مجازی منتشر شده‌ است و ادعا می شود این دختر همسر محمدرضا گلزار است.

این دختر زنجانی است و چندین صفحه اینستاگرام او را به عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده اند. پس از انتشار خبر ازدواج این ستاره سینما، حالا عکس های همسرش فاش شده است.

آیسان آقاخانی نام همسر محمدرضا گلزار است، او دختر یک تاجر است و اختلاف سنی زیادی با محمدرضا گلزار دارد.

 

برخی از صفحات اینستاگرام مدعی شده اند که آیسان آقاخانی به طور فعال در زمینه مدلینگ فعالیت می کند و دختر یکی از تاجران معروف است.در مورد نحوه آشنایی آنها گفته می شود محمدرضا گلزار در شرکت پدر این دختر به عنوان مدل کار می کرد که آغاز کار بود.

از آشنایانشان و این خانم هم از طرفداران محمدرضا گلزار است. همچنین اختلاف سنی محدرضا گلزار و آیسان آقاخانی حدود 20 سال است.

نحوه آشنایی زوج جدید پرحاشیه/ بیوگرافی عروس گلزار !

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. بازیگر، خواننده و ترانه سرا، فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد، نواختن گیتار را از دوران دانشجویی آغاز کرد و اکنون چندین فروشگاه دیجیتال دارد.

خانواده محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار از پدری مهندس تبریزی و خانه دار تهرانی در تهران به دنیا آمد. او می گوید که با افتخار ترک است و خانواده اش آذری هستند.

او دو برادر به نام های علیرضا، مهندس عمران و بردیا، مترجم انگلیسی و یک خواهر به نام آتوسا، مترجم آلمانی دارد و فرزند سوم خانواده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا