اخبار ورزشی

مسی این‌ بار به آمریکا سفر می‌کند/ ۸‌امین توپ طلا در راه است!

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، لیونل مسی بازیکن مشهور آرژانتینی که دارنده 7 توپ طلا است و سابقه درخشانی در لیگ اروپا برای تیم پرطرفدار بارسلونا و پاری سن ژرمن را دارد، قصد رفتن به MLS را دارد.

او که در این مسیر افتخارات بزرگ بی شماری را به دست آورده، این بار خود را آماده می کند تا از مهارت های منحصر به فرد خود در MLS استفاده کند.

مسی به دیوید بکهام در فلوریدا خواهد پیوست، جایی که ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و انگلیس اکنون مالک میامی است.

ورود مسی به آمریکا سروصدا به پا کرده است، او بارسا و لیگ عربستان را رد کرد تا به ورزشگاه DRV PNK برود، اما همه منتظرند تا بفهمند لئو چه زمانی در خاک آمریکا اولین بازی خود را آغاز می کند.

لیونل مسی کی به آمریکا می آید؟

مسی دو فصل گذشته را در پاری سن ژرمن گذراند و چندین عنوان قهرمانی در لیگ 1 فرانسه را به دست آورد. او مدت ها پیش تصمیم گرفت که قرارداد جدیدی در پایتخت فرانسه امضا نکند و مجانی از پاری سن ژرمن جدا شود.

قرارداد او در پاریس به پایان نمی رسد، بنابراین هنوز چند هفته تا تحقق این قرارداد باقی مانده است. مسی که قراردادی 4 ساله با اینترمیامی امضا کرده، قرار است 5 جولای به تیم جدیدش بپیوندد.

اولین بازی لیونل مسی با اینترمیامی چه زمانی خواهد بود؟

امسال تغییراتی در برنامه مسابقات MLS ایجاد شده است، بنابراین فعالیت فصل عادی پس از پایان هفته گذشته (هفته پانزدهم)، تا 16 جولای متوقف خواهد شد.

در آن زمان، این جام لیگ ملت‌های 2023 نامیده می‌شود، مسابقاتی که شامل تیم‌هایی از MLS و لیگ MX مکزیک می‌شود که به فهرست اضافه شده‌اند.

اگر مسی آماده باشد، اولین بازی او می تواند در ورزشگاه DRV PNK برابر کروز آزول باشد. اینتر میامی چهار روز بعد به مصاف آتلانتا می رود و مرحله حذفی جام اتحادیه از 2 آگوست آغاز می شود.

ماجراجویی جدید مسی در آمریکا/ ستاره آرژانتینی کی برای تیم آمریکایی بازی می کند؟

با تعلیق MLS تا زمان سفر مسی به ایالات متحده، زمان دقیق اولین بازی داخلی اسطوره آرژانتینی در حال حاضر مشخص نیست. با این حال، اولین حضور لئو مسی با پیراهن تیم جدیدش ممکن است در تاریخ 21 آگوست در ورزشگاه محلی مقابل باشگاه شارلوت برگزار شود.

قیمت بلیت بازی با کروز آزول و شارلوت در حال افزایش است و همه مشتاق دیدن بهترین بازیکن تاریخ لیگ آمریکا هستند، ستاره ای که خود را برای شروع فصل جدیدی در حرفه خود آماده می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا