اخبار روز

یک سریال جدید و جذاب از امشب پخش می شود/ فیلم

به نقل از شمانیوز، سریال سوران که داستان مبارزات مردم کردستان در اواخر دهه 50 را روایت می کند، از امشب 17 خردادماه با پایان یافتن سریال گیلدخت از شبکه یک سیما پخش می شود. “.

آخرین قسمت از سریال «گیلدخت» جمعه (12خرداد) از شبکه یک سیما پخش شد.

سریال سوران به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مجتبی فرآورده در 18 قسمت تولید شده است.

این سریال چهارشنبه ها و پنجشنبه ها ساعت 22:15 پخش می شود و جمعه ها بعد از پخش اخبار ساعت 21:00 پخش دو قسمت این دو روز تکرار می شود.

در خلاصه داستان «سوران» آمده است:همین الانم باورم نمی‌شه، همش میگم نکنه یه خوابه شیرین باشه که هر لحظه ممکنه ازش بپرم؟! خواب نیست همه چی عین واقعیته. من و تو و بچه‌هامون…

مهدی نصرتی، علیرضا جعفری، توماج دانش‌بهزادی، مریم کاظمی، مصطفی کولیوندی، محمدرضا صولتی، احمد جعفری، روزبه رئوفی، گلنوش قهرمانی، هلن نقی‏لو، علی اکبر اصانلو، احمد صدفی، ارشیا عبدالهی، آرش نیازی، مدیا ذاکری، حمید محرابی، علیرضا حنفی، شاهو شاهمرادی، سیمین بهفر، با معرفی آسو پاشاپور و با هنرمندی زنده‌یاد حسام محمودی ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

«سوران» به عنوان جدیدترین محصول مرکز سریال سوره که اقتباسی آزاد از کتاب «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزاررقاب است، داستان مبارزات یک جوان آزاده کرد در دهه 50 از اقلیم کردستان را روایت می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا