اخبار روز سینما

سخنگوی نمایشگاه کتاب: تعهد کتبی از 2 ناشر حاضر در نمایشگاه مبنی بر پوشش مناسب / غرفه یک ناشر به دلیل تخلف به مدت 3 روز تعطیل شد.

سخنگوی نمایشگاه کتاب گفت: تا پایان سومین روز، 220 هزار عنوان کتاب به ارزش 70 میلیارد تومان در بخش های مجازی و فیزیکی نمایشگاه کتاب تهران به فروش رسید.

نشست خبری روزانه چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور علی رمضانی نماینده و سخنگوی این نمایشگاه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

رمضانی با عذرخواهی از نبود پارکینگ و مشکل تهویه فضای نمایشگاه اذعان داشت: تا شروع روز چهارم تلاش شده تا وضعیت به حالت مطلوب برگردد.

سخنگوی نمایشگاه کتاب اعلام کرد: مخاطبان نمایشگاه با جایگاه های مشاوره کتاب ارتباط برقرار می کنند و از تخصص کتاب خود استفاده می کنند. همچنین جلسات زیادی در کوشک کتاب، مرکز کودک و … برگزار می شود.

در خصوص تخلفات صورت گرفته در نمایشگاه کتاب، تصریح کرد: یکی از ناشرانی که بدون مجوز اقدام به توزیع آثار کرده بود، بر اساس مستندات موجود و بر اساس بندهای 6 و 9 آیین نامه ابلاغی، توسط کمیته تخلفات متخلف شناخته شد و شما غرفه از امروز به مدت 3 روز تعطیل است و برای مدتی از شرکت در نمایشگاه مجازی و استانی منع شده اید. همچنین به دو سردبیر به دلیل نبود لباس مناسب در فضای نمایشگاه تذکر و تعهد کتبی داده شد.

در ادامه این نشست رمضانی با ارائه آمار فروش این نمایشگاه گفت: تا ساعت 21 دیشب 45 میلیارد تومان در نمایشگاه حضوری و 25 میلیارد تومان در بخش مجازی فروخته شد. همچنین مبلغ 7 میلیارد تومان نیز توسط غرفه های کتابفروشان به فروش رسید.

رمضانی در خصوص تعداد کتاب های فروخته شده گفت: تا پایان روز سوم 220 هزار نسخه به ارزش 70 میلیارد تومان در نمایشگاه فروخته بودیم.

بر اساس این گزارش مبالغ اعلام شده در روزهای اخیر تنها مربوط به حوزه مجازی بوده است.

قائم مقام نمایشگاه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص مدیریت دیوار گفتگوی آزاد در نمایشگاه کتاب گفت: گفتگوی مردم در مورد مسائل جامعه در چارچوب نمایشگاه یکی از بهترین اتفاقاتی است که می توانند داشته باشند. داده شده. با این حال، مردم با دیدگاه های مخالف با چالش هایی در امتداد این دیوارها روبرو هستند. مدیریت برنامه ریزی شده باید توسط مدیر بحث انجام شود تا از عوامل کنترل نشده و خشونت آمیز پرهیز شود و بحث ها به مسیر منطقی منطق هدایت شود تا با توجه به محوریت فرهنگی نمایشگاه پیش برود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا