اخبار روز سینما

ضریب هوشی خود را با این پازل تست کنید

با انجام این بازی فکری مغز خود را به چالش بکشید و IQ خود را آزمایش کنید. یافتن کد 3 رقمی صحیح نیاز به بررسی و تمرکز دقیق دارد.

به گزارش پی ام آپ: آیا برای یک چالش سرگرم کننده آماده اید؟ بازی های فکری بازی های فکری هستند که می توانند به بهبود مهارت های حل مسئله کمک کنند و چالش های لذت بخشی را برای ما فراهم کنند.

بازی فکری امروز یافتن یک کد 3 رقمی با تجزیه و تحلیل یک تصویر با 4 ترکیب است که سرنخ های خوبی ارائه می دهد.

نکاتی که باید برای حل این چالش رعایت کنید

یافتن کد 3 رقمی صحیح نیاز به بررسی و تمرکز دقیق دارد. باید به نقاط رنگی که بعد از هر ترکیب 3 عددی قرار می گیرد دقت کنید.

با این حال، نقاط سیاه نشان می دهد که تعداد اعداد در هر ردیف که در کد نهایی نیستند.

نقطه زرد به این معنی است که در آن ردیف تعداد اعداد به اندازه کد نهایی وجود دارد، اما ترتیب قرارگیری آنها صحیح نیست. و نقطه سبز به این معنی است که عدد در کد نهایی در جای درست خود قرار دارد.

توجه به این نکته ضروری است که نقاط رنگی مرتب نیستند، بنابراین باید توجه بیشتری داشته باشید. این چالش از نظر سختی سطح متوسطی است.

لذت شکستن کد

علاوه بر سرگرم کننده بودن، بازی های کد شکن راهی عالی برای به چالش کشیدن مغز شما هستند. برای کشف کدهای مخفی در بازی می توانید از منطق و هوش استفاده کنید.

برداشتن و بازی کردن این پازل ها آسان است، اما در برخی سطوح می تواند فوق العاده دشوار باشد. این بازی ها به ما کمک می کنند تا مهارت های حل مسئله خود را توسعه دهیم.

پاسخ صحیح است

آیا آماده کشف کد قطعی هستید؟ خودت جوابی پیدا کردی؟ به افرادی که کد این معما را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کردند تبریک می گویم! شما ذهن بسیار تیزبینی دارید. راه حل در تصویر نشان داده شده است.

پاسخ صحیح: 386.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا