اخبار ورزشی

پیوستن ستاره تیم فوتبال آرژانتین به لیورپول!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، الکسیس مک آلیستر که در سال 2019 به برایتون پیوست، در 40 بازی 12 گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد و در این فصل، برایتون توانست برای اولین بار به لیگ اروپا صعود کند.

مک آلیستر به یکی از مهمترین بازیکنان پست خود تبدیل شد و در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر نیز نقش داشت. با این حال، این لیورپول بود که با قراردادی به ارزش 35 میلیون پوند (44 میلیون دلار) در رقابت برای جذب این بازیکن 24 ساله از برایتون پیروز شد.

مک آلیستر به وب سایت رسمی قرمزها گفتند: “احساس شگفت انگیزی دارم. این یک رویا بود که به حقیقت پیوست، حضور در لیورپول فوق العاده است و نمی توانم برای شروع بازی صبر کنم. می خواستم از روز اول پیش فصل در تیم جدیدم باشم بنابراین” خوشحالم که همه چیز به موقع پیش رفت. من واقعاً می خواهم با هم تیمی هایم ملاقات کنم. فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم، چه در جام جهانی و چه در برایتون، همه چیز را به دست آوردم، اما اکنون زمان آن است که به لیورپول بروم و تلاش کنم. تا هر روز بازیکن و فرد بهتری باشم.

ستاره آلبی سلسته که پیراهن شماره 10 را در آنفیلد به تن خواهد کرد، پس از اینکه آنها با فعال کردن بند آزادسازی بازیکن موافقت کردند، حالا به قرمزها ملحق می شوند و روز سه شنبه نیز تست پزشکی را پشت سر گذاشتند. از این رو لیورپول با جذب این هافبک به یورگن کلوپ در بازسازی خط هافبک تیمش کمک کرده است. از دیگر قراردادهای احتمالی می توان به متئوس نونس ستاره ولوز، مانو کونه از بوروسیا مونشن گلادباخ و خفرن تورام هافبک نیس اشاره کرد.

اگرچه او آرژانتینی است، اما نام انگلیسی مک آلیستر از این واقعیت گرفته شده است که خانواده او در اصل اهل منطقه فایف در شرق اسکاتلند بودند. خرید زود هنگام لیورپول، این معنی است که هافبک آرژانتینی، حالا فرصت دارد تا طور کامل تور پیش فصل تیم کلوپ شرکت کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا