اخبار روز سینما

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood از نگاه سایت ریمینولود

ما سعی کردیم در مقاله بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood از نگاه سایت پی ام آپلود

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood آنها دلیل محبوبیت این انیمه هستند. در ادامه به محبوب ترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist ما پرداخت می کنیم

با توجه به اینکه جدیدترین فیلم از سری Fullmetal Alchemist در 20 می سال گذشته اکران شد، طرفداران در نهایت توانستند تفسیر دیگری از داستان Fullmetal Alchemist Brotherhood را ببینند. اما بسیاری از طرفداران این انیمیشن محبوب معتقد بودند که این فیلم به خوبی شاهکار خود نیست. با توجه به اینکه تمامی قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood دارای رتبه های بالایی هستند، بعید نیست که اقتباس های جدیدتر آن نتوانند به خوبی با انیمه این مجموعه رقابت کنند.

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood

بهترین انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood

می توانید لیست کنید بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood به لیست زیر نگاهی بیندازید:

مقالات تکمیلی:

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood

با توجه به اینکه این انیمه بالاترین امتیاز را در MyAnimeList و as دارد بهترین انیمه همیشه با این اوصاف، به جرات می توان گفت که هر قسمت از Fullmetal Alchemist: Brotherhood یک شاهکار است. از اپیزودهای پر اکشن گرفته تا اپیزودهایی که بر توسعه شخصیت تمرکز دارند، هر قسمت داستانی عالی از تاریخ زیبای این انیمه را روایت می کند.

بنابراین در ادامه مقاله. جذاب ترین قسمت های انیمه فول متال کیمیاگر برای بهترین قسمت انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood با ما همراه باشید. لطفاً توجه داشته باشید که قسمت های انتخاب شده در لیست محبوب ترین قسمت های انیمیشن Fullmetal Alchemist بر اساس رتبه بندی IMDB هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سال 2023

بهترین انیمیشن 2023

کوتوله در کوزه

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
کوتوله در کوزه

در ابتدای مقاله، بهترین قسمت‌های Fullmetal Alchemist: Brotherhood، اپیزودی که به افشای داستان‌های کامل هوهنهایم و پدر (معروف به کوتوله در کوزه) اختصاص دارد، این قسمت با ذکر جزییات پدر، امتیاز 9.0 خود را به دست می‌آورد. می تواند فریبکارانه و بی رحمانه باشد. این اپیزود همچنین وحشتی را که در پس ریشه هوهنهایم وجود دارد و فاجعه ای که او را از خانواده اش جدا کرده است، آشکار می کند.

اگر تا به حال اپیزودی وجود داشته باشد که بتواند یک شخصیت را انسانی کند و دیگری را شیطانی جلوه دهد، آن “کوتوله در فلاسک” است. شخصیتی که اکثر طرفداران در هوهنهایم آن را ترسناک می‌دانستند مردی بود که سعی می‌کرد جلوی هیولایی را که او خلق کرده بود، بگیرد. معلوم شد که پدر آنقدر متعهد به ایجاد بدنی برای خود بود که حاضر بود کل تمدن را بکشد. این یک واقعیت هولناک است، اما بینندگان و منتقدان را شوکه کرد.

اونی که خدا رو قورت میداد

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
اونی که خدا رو قورت میداد

در یکی از دلخراش‌ترین لحظات در Fullmetal Alchemist: Brotherhood، پس از تکمیل جستجوی پدر، همه آمستری‌ها بدون روح ماندند. اپیزودی که باعث مرگ فر کینگ بردلی، شکست پراید و زنده شدن آمستریس شد همیشه فوق العاده بود، اما این قسمت به دلایلی 9.0 گرفت.

با تعداد زیادی لحظات واقعاً سنگین شخصیت ها و مبارزات خارق العاده که کیمیاگری را به سطح کاملاً جدیدی می برد، “او که خدا را بلعید” یک اپیزود واقعاً حماسی از انیمه به عنوان یک کل است. این قسمت یکی از جالب ترین قسمت های انیمه فول متال کیمیاگر است.

اندوه یک کیمیاگر

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
اندوه یک کیمیاگر

یکی از ترسناک ترین لحظات در یک انیمه غیر ترسناک زمانی رخ می دهد که نینا تاکر و سگش الکساندر به یک واهی سخنگو تبدیل می شوند. اد و آل با روح و بدنشان در هم تنیده، وحشت واقعی را کشف می کنند که کیمیاگران حتی پس از تلاش برای تبدیل شدن به انسان قادر به انجام آن هستند.

این قسمتی است که اغلب طرفداران آن را یکی از غم انگیزترین قسمت های سریال می دانند و دلیل خوبی هم دارد. بین تراژدی کشف آزمایش و واکنش برادران الریک، فراموش کردن این لحظه غیرممکن است. برای بسیاری از بینندگان فقط ذکر نام نینا کافی است تا آنها را هیجان زده کند، به همین دلیل است که این قسمت امتیاز 9.1 را در IMDb کسب کرده است.

شعله انتقام

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
شعله انتقام

زمانی که سرهنگ موستانگ ناامیدانه تلاش می کند تا حسادت را شکار کند، خود را گرفتار انتقام می بیند و همه اطرافیان خود را نگران می کند. مردی که زمانی خود را وقف کمک به مردم آمستریس کرده بود، روی آوردن او به خشونت علیه دوستانش، Riza Hawkeye و دیگر شخصیت‌ها، او را شوکه می‌کند.

اگرچه طرفداران منتظر قسمتی بودند که موستانگ بالاخره راز مرگ هیوز را دریابد، اما این لحظه واقعاً برای همه سنگین بود. به جای پیروزی پیروزمندانه ای که همه انتظار داشتند، سکانسی دلخراش از یک مرد آسیب دیده بود در حالی که عزیزانش به او نگاه می کردند و نگران بودند. نیازی به گفتن نیست که این قسمت با یک چرخش باورنکردنی به پایان می رسد. با در نظر گرفتن تمام این موارد، بسیار منطقی است که Flames of Vengeance امتیاز 9.1 را دریافت کند.

چشم بهشت، دروازه زمین

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
چشم بهشت، دروازه زمین

“چشم بهشت، دروازه زمین” با امتیاز 9.2 در سایت IMDb پیروزی پدر را به تصویر می کشد. او پس از فریب دادن همه افراد در آمستریس در طول قرن ها، همه آنها را در زمان مناسب در مکان مناسب قرار می دهد و هر روح روی زمین را ادعا می کند. یک دایره تبدیل غول پیکر همه آنها را ادعا می کند و پدر شروع به جذب قدرت خدا می کند.

این لحظه پیروزی برای پدر و سیاه ترین لحظه فداکاری است. پس از هر مبارزه، چالش و پیروزی لازم برای رسیدن به آنجا، شخصیت های اصلی در برابر پدر شکست می خورند. در نهایت فقط به او کمک کردند تا به هدفش برسد.

پایان سفر

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
پایان سفر

قسمت پایانی سریال و اپیزودی که تمام دوستی های تاثیرگذار در Fullmetal Alchemist را به طور کامل تحقق بخشید، “Journey’s End” دقیقا همان چیزی است که طرفداران منتظر آن بودند. در یکی از قسمت های پایانی انیمه که امتیاز 9.2 را دریافت کرد، آلفونس به آرامی بهبود می یابد در حالی که اد با زندگی بدون کیمیا روبرو می شود و هر شخصیت رشد می کند و با دنیای جدیدی که با هم ساخته اند سازگار می شود.

در حالی که بسیاری از انیمه ها می توانند پایان هایی را ارائه دهند که طرفداران احساس می کنند ضعیف ساخته شده اند، هر صحنه در “پایان سفر” قابل توجه است. به نظر می رسد روابط ایجاد شده برای هر شخصیت مرحله ای طبیعی در زندگی آنها باشد. حضور این قسمت در لیست بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood برای ما در اولویت بود.

فراتر از جهنم

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
فراتر از جهنم

خانم هیوز یکی از مهربان ترین افراد آمستریس بود و مرگ او طرفداران را شوکه کرد. اما روی موستانگ را نیز شوکه کرد و خشمگین کرد که قول داد از دوستش انتقام بگیرد. در «آنسوی جهنم» بالاخره موفق شد و به دلیل عواقب بعدی، اپیزود 9.3 گرفت.

پس از شکار Envy، قاتل هیوز، موستانگ او را بارها می سوزاند. همانطور که هاوکی با وحشت تماشا می کند، موستانگ از حسادت عمیق می سوزد. این منجر به یکی از دلخراش ترین صحنه های سریال می شود، جایی که هاوکی تقریباً موستانگ را می کشد تا او را متوقف کند.

مرگ جاودانه ها

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
مرگ جاودانه ها

لحظه‌ای تکان‌دهنده است که ببینیم شرور بزرگی مانند Lust در یک سریال خیلی زود می‌میرد، اما این یکی از دلایلی است که Death of the Undying امتیاز 9.5 را در IMDb دارد. در یک مبارزه حماسی، موستانگ استفاده های خلاقانه ای از کیمیاگری شعله خود پیدا می کند که به او کمک می کند تا غیرممکن ها را انجام دهد و یک هومونکولوس را نابود کند.

یک ضد حمله شدید

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
یک ضد حمله شدید

در یکی از بهترین مبارزات فیلم Fullmetal Alchemist، شخصیت های اصلی با پدر مبارزه می کنند. آنها با پرتاب هر چیزی که دارند، از حملات هوهنهایم گرفته تا قدرت طمع، سعی می کنند از قدرت یک خدا پیشی بگیرند. «یک شمارنده قوی» برای اثبات نقاط قوت خود به 9.5 نیاز ندارد.

با فداکاری آل، ضربه ای عاطفی می دهد که می تواند مخاطب را تا حد زیادی احساساتی کند. اگرچه اد موفق می شود پدر را شکست دهد، اما وزن از دست دادن ال هر ثانیه بیشتر می شود و طرفداران نیز به اندازه شخصیت ها آسیب می بینند.

آن طرف دروازه

بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood
آن طرف دروازه

در پایان مقاله، بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood، کل Fullmetal Alchemist Brotherhood عزم اد برای استفاده از کیمیاگری برای حل همه مشکلاتش را بررسی می کند. او برای بازگرداندن مادرش از کیمیا استفاده کرد.

او برای ترمیم بدن خود و برادرش از کیمیا استفاده کرد. او برای شکست دادن پدرش از کیمیا استفاده کرد. بنابراین وقتی اد موفق می شود کیمیاگری خود را از دست بدهد و ال را در قسمتی که امتیاز 9.5 را دریافت کرده است، بازگرداند، لحظه ای واقعاً تکان دهنده است که رشد او را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید:

از شرکت شما در انتهای مقاله بهترین قسمت های انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood ما سپاسگزاریم. حتما نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. شما می توانید نویسنده مهمان در سایت باشید. فیگر عضو شوید و علاوه بر به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد مقالات، بررسی فیلم ، بررسی سریال ، اخبار فیلم و مطالب خود را منتشر کنید. برای خواندن تماس مرتبط در لینک نویسنده مهمان کلیک کنید در ضمن همکاران عزیز می توانید اینستاگرام پی ام آپلود بزرگ‌ترین فیلم‌ها را در ژانرهای مختلف و مروری بر نقدهای فعلی فیلم ببینید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا