اخبار روز

رتبه های عجیب و غریب سلبریتی های سرشناس و معروف ایرانی در کنکور! /جزئیات

به نقل از شمانیوز به گزارش پی ام آپ، این روزها که تب کنکور داغ است، سلبریتی های با رتبه کنکور بالاتر از رضا گلزار با رتبه 5 تا الناز شاکر دوست با رتبه کنکور 11 را رصد کرده ایم.

رتبه های عجیب و غریب سلبریتی های سرشناس و معروف ایرانی در کنکور! /جزئیات

برخی از افراد موفق می شوند در کنکور نمرات بسیار خوبی کسب کنند تا بتوانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند. سلبریتی ها نیز در میان مردم هستند که برخی از آنها به نتایج چشمگیر و حتی تک رقمی دست یافتند.

ساعد سهیلی و رتبه 8

رتبه های عجیب و غریب سلبریتی های سرشناس و معروف ایرانی در کنکور! /جزئیات

سهیلی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه آزاد است. ساعد سهیلی رتبه هشتم رشته گرافیک از دانشگاه آزاد است، هرچند از دانشگاه انصراف داده و به سربازی رفته است.

افسانه کمالی انارکی و رتبه دوم کنکور

این بازیگر لیسانس زیست شناسی خود را از دانشگاه شهید بهشتی گرفت و در سال 1390 در مقطع کارشناسی ارشد فیزیولوژی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس پذیرفته شد و با توجه به علاقه ای که به بازیگری داشت پس از اتمام تحصیلات و دانشگاه به کلاس های بازیگری راه یافت. رفت و وارد دنیای هنر شد. جالب است بدانید در سال 94 همایون اسعدیان از طریق تست بازیگری او را برای بازی در فیلم یک روز بخصوص انتخاب کرد.

زیبا کرمعلی و رتبه هشتم کنکور

رتبه های عجیب و غریب سلبریتی های سرشناس و معروف ایرانی در کنکور! /جزئیات

این بازیگر جوان با معدل 18.95 در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل شد. کرمعلی در دوران پیش دانشگاهی تغییر رشته داد و به هنرستان رفت. این بازیگر در کنکور سراسری در رشته هنر رتبه هشتم را کسب کرد و در رشته سینمای دانشگاه هنر تهران پذیرفته شد و با معدل 19.75 فارغ التحصیل شد.

محمدرضا گلزار رتبه پنجم کنکور

یکی دیگر از بازیگران سرشناس ایرانی که اخیراً ازدواجش سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است، محمدرضا گلزار است. این هنرمند کشورمان در رشته ریاضی و فیزیک دیپلم خود را گرفت اما تغییر رشته داد و در رشته تجربی در کنکور شرکت کرد. او که در برنامه ماه عسل مهمان احسان علیخانی بود، درباره جایگاهش در کنکور گفت: در کنکور سراسری رتبه پنجم را کسب کردم، سه سال ریاضی خواندم و سپس به رشته تجربی رفتم. در کنکور 100 درصد عربی و معارف را گرفتم و به همین دلیل برای تدریس در مدارس کنکور رفتم. گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات رتبه پنجم را کسب کرد. جالب است بدانید احسان علیخانی که میزبان شما در این برنامه بود رتبه زیر 1000 کنکور را کسب کرد و در سال 1379 با رتبه 770 در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران پذیرفته شد.

الناز شاکردوست رتبه یازدهم کنکور

رتبه های عجیب و غریب سلبریتی های سرشناس و معروف ایرانی در کنکور! /جزئیات«الناز شاکردوست» یکی دیگر از افرادی است که در این آزمون نمره بالایی کسب کرده است. این بازیگر کشورمان دیپلم خود را با معدل 19/23 در رشته ریاضی فیزیک گرفت و در کنکور هنر و رشته نمایشی پردیس هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران با رتبه 11 علاوه بر بازیگری پذیرفته شد. شاکردوست به عکاسی و طراحی لباس نیز می پردازد.

شهاب حسینی رتبه 85 کنکور

این هنرمند کشورمان دیپلم خود را در رشته علوم انسانی گرفت و در سال 70 در کنکور سراسری در رشته روانشناسی پذیرفته شد اما بنا به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد در کنکور هنر شرکت کرد. مجددا با رتبه 85 در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد پذیرفته شد. او به دانشگاه برنگشت. شهاب حسینی درباره کسب این رتبه گفت: حافظه ام خوب بود و خواندن درس هایی که نیاز به حفظ داشت برایم راحت بود. من روزی 4-5 ساعت بیشتر مطالعه نمی کردم، هرچند کاملا مفید بود و می دانستم روی کدام درس ها بیشتر تاکید کنم. بعد از امتحان مثل همه داوطلبان رفتم و روزنامه خریدم. از آنجایی که از روز امتحان تا روز اعلام نتایج به قبولی یا عدم قبولی فکر نمی کردم، خیلی هم مضطرب نبودم. “هیجان و اشتیاق خانواده ام بیشتر از من بود.”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا