اخبار روز سینما

رئیس صدا و سیما در رابطه با پخش تیزرهای تلویزیونی قوانینی تعیین کرد!

پیمان جبلی رئیس صدا وسیما از شرایط فیلم هایی که تیزرهای آنها از تلویزیون پخش می شود خبر داد.

پخش تریلرهای فیلم روی صفحه تلویزیون همیشه محل مناقشه سینماگران و پخش کنندگان بوده است. اکثر تهیه کنندگان و کارگردانان بر این باورند که تلویزیون هیچ پارامتر و معیار خاصی در زمینه صدور مجوز برای اکران تیزر فیلم ندارد و تنها فیلم های تحت حمایت آنها حق انتشار تیزر را دارند.

پیمان جبلی رئیس صدا وسیما در گفت وگو با تسنیم شرایط فیلم هایی را که تیزرهای آنها از تلویزیون پخش می شود را اعلام کرد. وی در این خصوص گفت: از کاری که برای خانواده ها باشد حمایت می کنیم و در آن کارها ارزش های ما برجسته می شود. نکته دیگر در مورد رویکرد حمایت از سینمای ایران در تلویزیون این است که شورا محتوای تیزرهای فیلم را در قسمت تبلیغات بررسی می کند که اهالی سینما از روند آن اطلاع دارند. او آنجا فعال است و چک می کند.»

وی در این زمینه بار دیگر با تاکید بر اینکه فیلم‌های ارزشی در اولویت پخش تیزرهای تلویزیونی است، گفت: قبلاً گفته‌ایم که به فیلم‌هایی که به ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس و ارزش‌های فرهنگی جامعه توجه دارند، توجه ویژه داریم”.

جبلی با بیان اینکه پخش فیلم های سینمایی «انقلاب» و «دفاع مقدس» در اولویت است، گفت: اما تا چندی پیش تیزرهای فیلم «جوخه دختران» دفاع مقدس از شبکه های تلویزیونی پخش نمی شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا