اخبار روز

توقف دلار در محدوده 40 هزار تومان!

به گزارش پی ام آپ؛ معامله گران معتقدند که قیمت دلار تحت فشار اخبار مثبت کاهش یافته و این وضعیت موقتی است. چرا که اخبار تاثیرات احساسی بر بازار دارد و هنوز اقدام موثری برای بهبود بازار فارکس انجام نشده است. با این حال، نزول بازار بر این باورند که یک معامله موقت انجام خواهد شد و قیمت دلار از محدوده 40 هزار تومان فراتر نمی رود از مهمترین اخبار روز گذشته که بازار ارز را تحت تاثیر قرار داد می توان به اخبار روزنامه اشاره کرد.

ه اسرائیل با اشاره به اینکه تاکید کرده است طی هفته‌های آینده و به‌طور غیرمنتظره، توافق موقت بر سر موضوع هسته‌ای صورت خواهد گرفت و ایران غنی‌سازی 60 درصدی را در ازای لغو برخی تحریم‌ها متوقف می‌کند، این خبر تأثیر بسزایی در ایران داشت. بازار بنابراین دلار برای ساعاتی در محدوده 49 هزار تومان معامله شد و در همان سطح پشت خط ماند. ایران تصویب نشد و این انتشار به کاهش سهم دلار کمک کرد. روز چهارشنبه، تعداد خریداران به دلیل از دست دادن پایین ثابت دلار هرات کاهش یافت. معامله گران بر این باورند که قیمت دلار به دلیل فشار اخبار مثبت کاهش یافته است و این یک وضعیت موقتی است، زیرا این خبر تاثیرات هیجانی بر بازار دارد و همچنان اقدامات موثری برای بهبود بازار انجام می دهند. نشان محقق نشده اما فعالان بازار معتقدند توافق موقت صورت می گیرد و قیمت دلار از محدوده 40 هزار تومان فراتر نمی رود.

از سوی دیگر کارشناسان فنی معتقدند اگر قیمت دلار یک روز زیر کف قیمت بماند، چراغ حمایتی مهم 48 هزار و 500 تومان روشن می شود و از دیدگاه آنها اگر قیمت دلار این سطح مهم را از دست بدهد، می تواند رسیدن به سطح 44 هزار تومان برخلاف این نظر، برخی معامله گران معتقدند تکذیب این اخبار مثبت و آزادسازی منابع به دلیل ثبت نام مسدود شده است. ماشین می توانید قیمت سکه را به محدوده 50 هزار تومان برگردانید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا