اخبار روز

دلار در تهران در محدوده 48 هزار تومان


به گزارش پی ام آپ، وضعیت بازار ارز نشان می دهد که طی چند ساعت گذشته روند قیمت ها مانند روزهای گذشته نزولی بوده و امروز هر دلار به 49 هزار و 100 تومان رسید و تا زمان انتشار این گزارش همچنان روند نزولی داشت. .

در روزهای اخیر قیمت انواع ارز در بازار آزاد روند نزولی داشت و نسبت به هفته های گذشته با کاهش نسبی مواجه شد. در آخرین ساعات امروز (پنجشنبه 28 خرداد) روند کاهش قیمت ها در بازار ارز ادامه یافت.

در بازار آزاد هر دلار آمریکا به روند نزولی خود ادامه داد و به 49 هزار و 100 تومان رسید و قیمت آن نسبت به دیروز 600 تومان کاهش یافت.

قیمت هر یورو با اندکی کاهش به 53 هزار و 200 تومان رسید. قیمت هر درهم در بازار آزاد به ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش یافت.

البته همین روند در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران حاکم بود. زیرا هر دلار آمریکا در قالب اسکناس و حواله به ترتیب 42 هزار و 82 تومان و 38 هزار و 256 تومان معامله شد که نسبت به قیمت دیروز کاهش نسبی را تجربه کرد.

نرخ اسکناس و حواله به یورو نیز به ترتیب به 45 هزار و 31 تومان و 40 هزار و 938 تومان کاهش یافت. هر درهم 11 هزار و 458 تومان و محموله او 10 هزار و 417 تومان قیمت گذاری شده بود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا