اخبار روز سینما

آل پاچینو: نورالفلاح باید آزمایش ژنتیک بدهد!

پس از انتشار خبر بارداری «نورالفالح» نامزد 29 ساله «آلپاچینو» ستاره سینمای هالیوود، حالا شایعاتی مبنی بر دعوای آنها در رسانه ها منتشر شده است.

دیشب آلپاچینو فاش کرد که وقتی فهمید نور شش ماهه باردار است او را مجبور به انجام آزمایش ژنتیکی کرده تا بفهمد آیا او پدر واقعی فرزند نور است یا خیر!

به گزارش پی ام آپ، یک منبع نزدیک به این زوج بعدا در مصاحبه ای با دیلی میل فاش کرد که آلپاچینو اجازه ملاقات با بسیاری از دوستان نزدیک خود را ندارد زیرا نور دوست پسر 83 ساله خود را از ادامه ارتباط با آنها منع کرده است.

به گفته این منبع نزدیک، یکی از افرادی که آلپاچینو دیگر نمی تواند با او ملاقات کند، “لوسیلا سولا” است، مانند دوستان معمولی، اما پس از جدی شدن رابطه او با آلپاچینو، نور به لوسیلا هشدار داد که هرگز به خانه اش نیاید تا  با نامزد سابقش به خانه آن‌ها نرود و همچنین تنش‌هایی بین آن‌ها رخ داده است.

نور همچنین به دنبال دختر لوسیلا، کامیلا مورون، که آلپاچینو او را پدرخوانده خود می‌داند، به خانه آلپاچینو آمد و پدرخوانده‌اش را ملاقات کرد.

آلپاچینو که پدرخوانده بازیگر و مدل آمریکایی کامیلا مورون 25 ساله محسوب می شود و در چند سال گذشته مانند دختران بیولوژیکی خود از او مراقبت کرده است، دیگر حق دیدن او را ندارد!

به گفته برخی منابع، آلپاچینو در سال 2017 کامیلا را به لئوناردو دی کاپریو معرفی کرد و آنها با هم دوست شدند.

هفته گذشته مدیر برنامه آلپاچینو در بیانیه ای اعلام کرد که نور الفالح هشت ماهه باردار است و این زوج مشتاقانه منتظر تولد فرزندشان هستند.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا