اخبار ارز دیجیتال

خالق اتریوم 15 هزار اتریوم خود را فروخت!

زمان مطالعه: 2 دقایق

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم و بنیاد اتریوم بیش از 15000 اتریوم را به صرافی کراکن منتقل کردند.
به گزارش رمز نیوز و بر اساس داده‌های پلتفرم PeckShieldAlert، آدرس بوترین، vitalik.eth، روز جمعه ۲۰۰ اتریوم را به صرافی کراکن منتقل کرد. بر اساس داده های Etherscan، این اولین بار نیست که این آدرس اتریوم را به همان کیف پول Kraken منتقل می کند. بر اساس اطلاعات موجود در 2 ماه گذشته 5 تراکنش مشابه انجام شده است.
امروز تیم PeckShieldAlert گزارش داد که بنیاد اتریوم از همین روش پیروی کرد و 15000 ETH را به صرافی Kraken منتقل کرد. این تراکنش‌های بزرگ توسط بنیاد اتریوم باعث ایجاد FUD (ترس، عدم اطمینان و شک) در جامعه ارزهای دیجیتال شده است و بسیاری معتقدند که این امر می‌تواند منجر به کاهش قیمت ETH و memecoins شود.

به طور معمول، بنیاد اتریوم مقداری اتریوم را برای اجرای عملیات می فروشد و بوترین معمولاً Memecoin هایی را که در کیف پول خود دریافت کرده است، می فروشد. اما این بار قضیه فرق می کند. طبق داده‌های تاریخی، چنین نقل و انتقالات بزرگی توسط بنیاد اتریوم می‌تواند باعث کاهش شدید قیمت ETH شود. به عنوان مثال، آخرین باری که این بنیاد 20000 اتریوم را در 12 نوامبر 2021 به صرافی کراکن منتقل کرد، قیمت این ارز دیجیتال طی 2 ماه 40 درصد کاهش یافت. در همین حال، ممکوین های فروخته شده توسط بوترین اغلب با افت شدید ارزش مواجه می شوند.
در زمان نگارش این مقاله، به نظر می رسد اتریوم هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است و این ارز دیجیتال در محدوده قیمتی 1940 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 2 درصد افزایش یافته است.

خالق اتریوم 15 هزار اتریوم خود را فروخت! اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا