اخبار ارز دیجیتال

Baby Dodge خود را برای بزرگترین سوزاندن تراشه تا کنون آماده می کند!

زمان مطالعه: 2 دقایق

به نظر می رسد که تیم توسعه BabyDoge به دنبال راه حلی برای افزایش امنیت و یکپارچگی پلتفرم خود هستند و برای این منظور، سوزاندن 100 کوادریلیون توکن BabyDoge را پیشنهاد کرده اند.
به گزارش Crypto News، تیم BabyDoge در یک نظرسنجی توییتری طرحی را برای سوزاندن 100 کوادریلیون BabyDoge در پروتکل اتریوم و در نتیجه کاهش تورم این توکن پیشنهاد کرده است. اعتقاد بر این است که این استراتژی شاهد کاهش شدید هزینه های تراکنش در پروتکل و نزدیک به صفر است.
بیانیه توضیح می دهد که 100 کوادریلیون توکن BabyDoge که قرار است سوزانده شوند از زمان راه اندازی روی اتریوم غیرفعال بوده اند و سوزاندن پیشنهادی خطر بهره برداری بالقوه مرتبط با آنها را کاهش می دهد.

طرح پیشنهادی تیم بیبی دوج تا لحظه نگارش این مقاله 22547 رای دریافت کرده است (حدود 3 ساعت مانده به پایان نظرسنجی) که بر اساس آن 95 درصد از شرکت کنندگان موافق این سوختن توکن هستند و 5 درصد دیگر درخواست کرده اند که همه چیز همانطور که هست باقی می ماند.
البته لازم به ذکر است که این رای هنوز رسمی نیست، اما تیم Baby Dodge قول داده است که در صورت حمایت گسترده اعضای جامعه، یک پیشنهاد رسمی را پیش نویس و رای گیری کند.
سوزاندن توکن در میان memecoin ها چیز جدیدی نیست. به عنوان مثال، شیبا اینو (SHIB)، دومین سکه بزرگ میم در بازار، همچنین به طور منظم میلیون ها توکن خود را می سوزاند. با این حال، تیم BabyDog معتقد است که شانس بسیار خوبی وجود دارد که این رویداد به یکی از بزرگترین رویدادهای رایت تراشه تبدیل شود.

Baby Dodge خود را برای بزرگترین سوزاندن تراشه تا کنون آماده می کند! اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا