اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

میزبانی کیان ایرانی در سومین نشست وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو

سومین نشست وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و با حضور هیئت‌های عالی رتبه هشت کشور عضو اکو صبح امروز به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش پی ام آپ،سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) از ۲۱ تا ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود و گروه توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان نیز با هدف توسعه ارتباطات و روابط بین‌الملل در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات در فضای نمایشگاهی این اجلاس حضور دارد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آستانه این نشست اعلام کرد: با توجه به ظرفیت شرکت های دانش بنیان ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، سعی کردیم در طول مدت میزبانی، علاوه بر جلسات دیپلماتیک و مرسوم این نوع نشست‌های بین المللی، ضمن برگزاری نمایشگاهی جذاب از توانمندی شرکت‌های ایرانی در محل اجلاس، جلسات کاری مشترک بین صاحبان کسب‌وکارهای ایرانی که قابلیت حضور در بازارهای خارجی دارند را نیز با هیات‌های خارجی شرکت کننده در این نشست برگزار کنیم.

زارع پور افزود: امیدواریم با فرصت فراهم شده، شرکت های ایرانی بتوانند در آینده نزدیک سهم بازار خود را در این کشورها به دست آورند.

گروه توسعه فناوری‌های هوشمند کیان ایرانیان در جایگاه سی و نهم سالن نمایشگاه حاشیه اجلاس وزیران ارتباطات کشورهای عضو اکو میزبان بازدید کنندگان است.

 

به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا