اخبار روز سینما

جزئیات تکمیلی فیلم Drive-Away Dolls

به تازگی اخباری از فیلم جدید ایثن کوئن شنیده می شود که در ادامه این نوشتار، جزئیات تکمیلی فیلم Drive-Away Dolls پرداخت.

پس از اینکه ساخت فیلم جدید ایثن کوئن خارجی است، برخی از خبرگزاری های. درباره فیلم جدید ایتن کوئن و بازیگران و اطلاعات کلی فیلم سینمایی Drive-Away Dolls را به اشتراک گذاشتند.

اطلاعات جزئی فیلم جدید Drive-Away Dolls از بازیگران تاریخ اکران، و تمامی مراحل ساخت و نشان می‌دهد که فیلمی مملو از، با بازیگرانی خوب، در انتظار مخاطبان است.

جزئیات تکمیلی فیلم Drive-Away Dolls

درباره فیلم جدید ایتن کوئن

فیلم Drive-Away Dolls، یک فیلم کمدی، آمریکایی به کارگردانی آتان کوئن است. این اولین باری است که او فیلمی را بدون برادرش جوئل کارگردانی می‌کند. آتان کوئن به همراه همسرش تریشیا کوک فیلمنامه را نوشته است.

آن‌ها همچنین فیلم را با رابرت گراف و تیم بیوان و اریک فلنر از ورکینگ تایلز تهیه می‌کنند. در این مارگارت کوالی، جرالدین ویسواناتان، بینه، پدرو پاسکال، دومینگو، بیل کمپ و مت دیمون به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است توسط فوکوس فیچرز در 22 سپتامبر 2023 در ایالات متحده آمریکا اکران شود.

لطفا توجه داشته باشید:

جزئیات تکمیلی فیلم Drive-Away Dolls
اطلاعات کلی فیلم سینمایی Drive-Away Dolls

اطلاعات جزئی فیلم جدید Drive-Away Dolls

اِیلیم ،رار بود دره ژwئn 2018 تولید شح همههرهریهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت نه نه نهننننننننننننننننن نه نه نیز نه نیز نه نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز قبل انگ انگing نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز نیز است است است است است است است است است است است است است است است است است است است و در آگوست 2022، مارگارت کوالی و جرالدین ویسواناتان به بازیگران پیوستند.

در آوریل 2023، عنوان عنوان عنوان Drive-Away Dolls اعلام و رسمی و پدرو پاسکال، کولمن، بیل و مت دیمون به بازیگران اضافه شدند. فیلمبرداری در اوت 2022، با آری وگنر به عنوان فیلمبردار در پیتسبورگ آغاز شد. تولید در Hopewell Township, Beaver County, Pennsylvania در اکتبر 2022 اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا