اخبار روز سینما

تریلر جدید سریال The Idol منتشر شد ! [+تاریخ پخش]

سریال The Idol از جدیدترین و مورد انتظارترین سریال های پیش روست که آخرین شبکه اچبیاو تریلر جدید سریال The Idol را منتشر کرد.

جدیدترین تریلر The Idol با عنوان تریلر جدید سریال آیدل ساخت شبکه HBO و با نقش آفرینی د ویکند و لیلی رز دپ منتشر شد. در کنار این تریلر، تاریخ پخش سریال The Idol مشخص شد و به انتشار رسید.

تریلر جدید سریال The Idol

تریلر جدید سریال آیدل

آیدل یا The idol یک تلویزیون آمریکایی در ژانر درام که توسط د ویکند، رضا فهیم سام لوینسون برای اچبی‌او ساخته شده است.

سریال آیدل ۴ ژوئن از شبکه کابلی اچ‌بی‌او و پلتفرم استریم مکس پخش خواهد شد. د ویکند این سریال نقش رهبر یک فرقه مذهبی لس‌آنجلس را بازی می‌کند که یک ستاره در حال ظهور با بازی لیلی رز رز دپ برخورد می‌کند. تروی سیوان، استیو، ملانی لیبورد، الیزابت برکلی، نیکو هیراگا، آن هیچ، از اعضای بلک‌پینک، و ریچل سنات دیگر بازیگران این سریال خواهند بود.

لطفا توجه داشته باشید:

تریلر جدید سریال آیدل

در ۲۹ ۲۰۲۱، د ویکند اعلام کرد که سازنده، تهیه‌کننده اجرایی و یکی از نویسندگان سریال درام در کنار رضا رضا فهیم و سام لوینسون است. در همان، اشلی لوینسون و جوزف اپستاین اعلام کردند که تهیه‌کنندگان این مجموعه و جوزف اپستاین را به عنوان و شورانر این مجموعه مجموعه فعالیت‌های می‌کند. مری لاز نیز اعلام کرد که به عنوان نویسنده و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی خواهد شد. در ۲۲ نوامبر ۲۰۲۱، اچ‌بی‌او سفارش تولید یک مجموعه برای یک فصل و شامل شش قسمت ردا. در ۱۴ ۲۰۲۲، ددلاین هالیوود گزارش داد که هال پس از انتقالش به ۲۴ تیم تولید می‌شود از تهیه‌کنندگان اجرایی پیوسته‌است.

فیلمبرداری اصلی در نوامبر ۲۰۲۱ در لس آنجلس، کالیفرنیا آغاز شد. تولید این در آوریل ۲۰۲۲ به‌طور موقت به خاطر د ویکند یکی از مراسم جشنواره موسیقی و هنر دره کواچلا بود، برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا