اخبار روز سینما

تمرین دردناک سیلوستر استالونه! / به اشتباه خود اعتراف کرد!

به گزارش سرخ نیوز، فیلم های راکی ​​اوج افتخار کارنامه سیلوستر استالونه است که گواهی شگفت انگیز بر استعداد ذاتی این اسطوره هنرهای رزمی و عاملی برای حضور او در میان ستارگان بزرگ سینما بوده است. به همین دلیل است که بلافاصله پس از شنیدن نام سیلوستر استالونه، یاد نبردهای خونین و مبارزات وحشیانه او در مسابقات و فیلم های مختلف می افتید. مبارزاتی که راکی ​​بالبوآ نمادین و بزرگ از آن بیرون آمد.

با این حال، در حالی که مجموعه فیلم های راکی ​​توانسته است به سیلوستر استالونه عظمت، شهرت و اعتبار دست نیافتنی ای را که شایسته او بود بدهد، این بازیگر فداکاری های ناگفته ای برای ساخت چنین فیلم هایی انجام داده است. این شامل تمرینات سخت و فشرده و فشار زیادی بود که او به بدنش وارد کرد تا مخاطبانی که در دهه 80 او را روی اکران فیلم می دیدند با دیدن اندام عالی و هیکل عضلانی راکی ​​آب از دهنشان جاری شود!

تمرین دردناک سیلوستر استالونه; ماهیچه هایی که ممکن است به قیمت جان راکی ​​تمام شود!

فداکاری سیلوستر استالونه برای موفقیت

ماجراهای سیلوستر استالونه در فیلم‌های کرید و راکی، او با تحسین منتقدان و موفقیت تجاری همراه بوده است. اما شاید اگر استالونه خود را به طور کامل وقف پروژه نمی کرد، این پیروزی دست نیافتنی بود، اما او این را فدای موفقیت فیلم هایش کرد. تمرینات سخت و طاقت فرسا و رژیم غذایی بسیار سخت می تواند بدن شما را به همان اندازه که قابی جذاب به شما می دهد تخریب کند و این دقیقا همان چیزی است که برای استالونه 76 ساله در راکی ​​3 اتفاق افتاد. جایی که از ظرفیت خود فراتر رفت و موقعیت بسیار خطرناکی برایش پیش آمد.

در سومین قسمت از مجموعه درام ورزشی راکی، استالونه چربی بدن خود را به 2.8 درصد کاهش داد تا آخرین مبارزه خود با دشمن اصلی راکی ​​بالبوآ، کلاببر لانگ، به 2.8 درصد برسد. ستاره هالیوود که در آن زمان تنها 75 کیلوگرم وزن داشت، گفت که این کمترین وزنی است که تا به حال داشته است.

تمرین دردناک سیلوستر استالونه; ماهیچه هایی که ممکن است به قیمت جان راکی ​​تمام شود!

شرط بزرگ سیلوستر استالونه برای فروش بیشتر فیلم!

اما تلاش او برای رسیدن به اندامی لاغر و عضلانی عواقب بسیار جدی برای این بازیگر و فیلمساز داشت. در این فیلم که در سال 1982 اکران شد، استالونه توانست بدن خود را کاملاً لاغر و عضلانی کند و این به موفقیت بیشتر فیلم کمک کرد اما این پیروزی برای سلامت جسمی و روحی این ورزشکار تمام شد.

استالونه با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:

این مراحل اماده سازی برای مبارزه بود. او یکی از قوی‌ترین‌ها بود. به من اعتماد کنید. همچنین این کمترین میزان چربی بدن و وزنی بوده که تا به امروز داشته‌ام. ۷۵ کیلوگرم وزن و ۲.۸ درصد چربی. واقعا دشوار بود.

تمرین دردناک سیلوستر استالونه; ماهیچه هایی که ممکن است به قیمت جان راکی ​​تمام شود!

برای رسیدن به چنین شرایطی، سیلوستر استالونه از رژیم غذایی سخت پیروی کرد. روزانه 20 تا 25 فنجان قهوه بنوشید تا مقدار زیادی کافئین وارد بدن شود. واقعا دیوانه کننده بود. این مقدار کافئین را به همراه مقداری کوکی بلغور جو دوسر و چند قاشق ماهی تن مصرف می‌کرد.

حتی خود استالونه نیز متوجه اشتباه روش‌های تمرینی خود شد، اگرچه آسیب وارد شده به بدن او در این مدت به تاخیر افتاده بود. او در یکی دیگر از پست های اینستاگرامی خود اعتراف کرد که در حالی که از بیرون خوب به نظر می رسید، اما در باطن مشکلات زیادی داشت.

 

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/تمرین-دردناک-سیلوستر-استالونه-ماهیچه/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا