اخبار ورزشی

نماینده عمان – نزاجا شهید شاملی ایران/ بازی آخر سربازان کازرون

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، در ادامه مسابقات 25 جام باشگاه های آسیا هندبال مردان (2023) به میزبانی ایران و استان اصفهان امروز جمعه 19 خرداد 1402 از ساعت 15:00 تیم های نماینده عمان و نیروی‌زمینی شهید شاملی ایران برای کسب جایگاه هفتمی و هشتمی قاره‌کهن رودرروی هم خواهند ایستاد.

نماینده عمان این گروه اول به  این مسابقه فرا رسید، عمانی ها مقابل ورزش باشگاه هند یک پیروزی خوب و مطمئن به دست آورد، اما آن مسابقه تنها دیداری بود که آنها می توانستند برنده شوند. نماینده عمان علیه الکاظمه کویت، سپاهان ایران و الریان قطر شکست خورد تا در نهایت بالاتر از هندی‌ها که قبل از پایان مسابقات از ادامه بازی‌ها انصراف دادند به چهارمی گروه برسند.

نیروی زمینی شهید شاملی ایران پس از نایب قهرمانی متوالی لیگ برتر ایران بدون جذب بازیکن خارجی و با همین بازیکنان وارد جام باشگاه های آسیا شد و در گروه مرگ با سه تیم همگروه شد که هر کدام رکورددار پیروزی قهرمانی در قاره کهن بودند. نزاجا شهید شاملی او دو تیم هم سطح خود را شکست داد، اما نتوانست با تیم های قدرتمند و ماهری که در ترکیب خود از لژیونرها استفاده می کردند، رقابت کند.

من باید بگویم نزاجا شهید شاملی ایران در حالی که وی برای کسب مقام هفتم و هشتم به مصاف نماینده عمان می رود و دیگر نماینده کشورمان یعنی سپاهان باید با الکویت کویت برای عنوان پنجم و ششم رقابت هر دو نماینده ایران که میزبان این مسابقات بودند، امیدوارند در این مسابقات به پایان خوبی دست یابند و در ماه های آینده نیز دوره بیست و شش آماده خواهد شد.

نماینده عمان - نزاجا شهید شاملی ایران / سربازان کازرون برای آخرین بار در خط هستند.

اگر نیروی زمینی شهید شاملی موفق به شکست نماینده عمان شده و سپاهان نیز می تواند از سد عبور کند الکویت حتی اگر کویت هم پاس شود، دستاورد چندانی برای نمایندگان هندبال ایران در جام باشگاه های آسیا رقم نخواهد خورد. چرا که قبل از سپاهان تیم های ذوب آهن و پیکان سبزوار عنوان دومی، سومی و چهارمی در قاره‌کهن به‌دست آورده‌اند و باتوجه به پیشرفت تیم ملی هندبال کشورمان در آسیا و جهان، امیدوار بودیم  بتوانیم در این دوره آن‌هم در خاک خودمان موقعیت های بهتری کسب کنیم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا