اخبار روز سینما

تریلر فیلم پر ستاره قاتلان ماه گل منتشر شد

تریلر فیلم پر ستاره Killers of the Flower Moon: فیلم ستاره دار منتشر شد (قاتلان گل ماه) بالاخره روی پرده سینما ظاهر می شود. تریلر این فیلم را می توانید در انتهای همین مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با فیلم های دی جی با بودن

لئوناردو دی کاپریو که آثاری مانند بازگشت (The Revenant 2015) و تایتانیک (تایتانیک 1997او در کارنامه کاری خود در آخرین فیلم مارتین اسکورسیزی و اولین اثر وسترن نویسندگان در اپل اورجینال ایفای نقش می کند. در فیلم Killers of the Flower Moon، دی کاپریو در نقش ارنست بورکهارت، متهم به قتل اعضای خانواده اوسیج همسرش مالی (لیلی گلادستون) برای به ارث بردن ثروت نفتی آنهاست. جسی پلمونز همچنین نقش یک مامور اف‌بی‌آی را در روزهای اولیه این سازمان مجری قانون بازی می‌کند.

رابرت دنیرو، برندان فریزر، تانتو کاردیناله، کارا جید مایرز، جان کالینز و جیلیان دیون نیز در این سریال ایفای نقش می کنند که در جشنواره فیلم کن 2023 نمایش داده خواهد شد.

خلاصه داستان: در اوایل قرن بیستم، نفت برای مردم اوسیج ثروت به ارمغان آورد و آنها را یک شبه به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل کرد. اما ثروت این بومیان آمریکایی بلافاصله باعث جذب سفیدپوستان شد که تا آنجا که ممکن بود ثروت اوسیج را قبل از توسل به قتل اخاذی کردند. «قاتلان ماه گل» که بر اساس داستانی واقعی و از دیدگاه عاشقان بعید ارنست بورکهارت (دی کاپریو) و مولی کایل (گلادستون) روایت می شود، یک حماسه جنایی وسترن است که در آن عشق واقعی با خیانت ناگفتنی روبرو می شود.

این فیلم بر اساس کتابی از دیوید گران درباره یک سری قتل در اوسیج، اوکلاهاما، در دهه 1920 پس از کشف ذخایر نفتی در سرزمین اوسیج هند ساخته شده است. که FBI تازه تاسیس در آن زمان در حال بررسی این موارد بود.

اریک راث و اسکورسیزی فیلمنامه ای را از این کتاب اقتباس کرده اند که در آن اسکورسیزی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی به همراه دن فریدکین، بردلی توماس و دنیل لوپی، دی کاپریو، ریک ایورن، آدام سامر، ماریان بائر، لیزا فریخت، جان اتوود شی کامر و نیلز جول نیز تولید آن را بر عهده دارند. این فیلم که محصول شرکت اپل استودیو است با همکاری شرکت های Imperative Entertainment، Sikelia Productions و Appian Way تولید شده است.

(قاتلان ماه گل) اولین فیلم بلند دی کاپریو و رابرت دنیرو به همراه همکار دیرینه آنها اسکورسیزی است که در روزهای جمعه 6 و جمعه 20 اکتبر از طریق پارامونت پیکچرز و قبل از انتشار گسترده اپل به اکران محدود اکران می شود. TV+.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا