اخبار روز سینما

بزن و برقص شادی در کنسرت زانکو در کیش خواننده مثلا روم زوم کنی [+ویدیو]

رقص جنحالی در کنسرت زنکو خبر ساز شد و دست به دست میچرخد. برای تماشای ویدیو بزن و برقص شادی در کنسرت زنکو همراه ما باشید.

زنی رقاص در کنسرت زنکو باعث تعجب همه شد. رقص هوادار زنکو در کنسرتش این روزها سوژه داغ کاربران مجازی شده است. رقص در کنسرت کیش آقای خواننده توجه کاربران را به خودش جلب کرد. برای دیدن بزن و برقص شادی در کنسرت زنکو همراه پی ام آپلودی بمانید.

بزن و برقص شادی در کنسرت زانکو در کیش خواننده مثلا روم زوم کنی

رقص زنی در کنسرت زنکو در کیش غوغایی شد

به تازگی زانکو خواننده‌ای که با آهنگ مثلا روم زوم کنی معروف شد، کنسرتی که اتفاقا خانم هوادار در کنسرت با همین آهنگ می‌رقصد این موضوع بسیار جنجالی شده است.

زانکو از خوانندگان جوان کشور است. وی در زمینه آهنگ‌های پاپ فعال است که بیشتر آهنگ‌های خود را در این سبک مبدل به ایران عرضه کرده است.

موسیقی پاپ که این روزها در میان جوانان و نوجوانان کشورمان تبدیل به محبوب ترین سسی در ایران می شود و جزو سبک های پرمخاطب و جذاب موسیقی ایران می شود.

ویدیو رقص و شادی مردم در کنسرت زانکو

در زیر ویدیو زن هوادار رقصنده خانم در کنسرت زنکو را می‌بینند:

اگر بخواهیم یکی از پرشنودترین و مخاطب ترین آهنگ های این خواننده جوران کانشام ببریم به جرئت می توانم گفت که آهنگ مثلا روم زوم کنی بوم بوم کنه قلبم باعث اسال اساته در زمان خودش بسیار ترکاند. این آهنگ با بیشترین تعداد دانلود است جایگاه خوبی در بین شنونده ها کساد. و محبوبیت زیادی در بین مردم و فضای مجازی پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا