اخبار روز سینما

علت مرگ مونبین آسترو خواننده کره‌ جنوبی مشخص شد ! [+جزئیات]

به خبر جدید شوکه کننده و غمانگیز فوت مونبین که خواننده اهل کره جنوبی منتشر شد و علت مرگ مونبین آسترو آخرینا به انتشار رسید.

درگذشت مونبین که هنرمند محبوب و پرطرفداری بود، خبری بود که با انتشار خود طرفداران و هوادارنش ه کرد. بعد از یافتن جست او دلیل فوت مونبین به یکی از چالش برانگیزترین سوالات بدل شد و ادامه داد علت مرگ و فوت مون بین به طور واضح مشخص نیست.

علت مرگ مونبین آسترو

علت مرگ و فوت مون بین

مون بین، متولد ۲۶ ژانویه ۱۹۹۸ – درگذشت ۱۹ آوریل ۲۰۲۳، که به‌طور حرفه‌ای مینا در moonbin گروه پسرانه کره‌ای آسترو بود. او فقط 25 سال داشت که جسدش در روز 19 آوریل، چهارشنبه شب در آپارتمانش در سئول تمروسی ‌هایش پیدا شد.

یک مقام پلیس کره جنوبی اعلام کرد که دلیل تایید مونبین احتمالا خودکشی بوده است. با این پلیس در حال بررسی و کالبد شکافی او برای بررسی علت واقعی مرگ هستند. آژانس مدیریتی این گروه به نام Fantagio.

علت مرگ مونبین آسترو
علت مرگ و فوت مون بین

دلیل فوت مونبین

مرگ او هنوز در حال بررسی است. در حالی که برنامه‌های KBS2 را با توجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی، با حالت غم‌انگیز پیش می‌برد، این برنامه‌ها و احترام به مون‌بین را پخش می‌کنند و بر اساس گزارش‌هایی که در حال حاضر دارند، می‌شوند. اجرا می‌شود لباس‌های مشکی پوشند. از سوی دیگر، گروه‌های موسیقی مانند iKON، Xdinary Heroes، Xikers و The Wind به اشتراک گذاشته می‌شوند که برای یزر یا تبلیغاتی را برای گروه خود به نخواهند گذاشت.

برادر و خواهر مون بین، آیدل از گروه دخترانه بیلی، مون سوآ، به عنوان عزردار ارداد عنوان عزردار ارداد ش اعلام کرد و آژانس ASTRO تأیید کرد که جینجین و سانها اولین کسانی بودند که با شنایندن ار به محل رسیدند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/علت-مرگ-مونبین-آسترو-خواننده-کره-جنو/
  • https://rimino ir/blog/علت-مرگ-مونبین-آسترو-خواننده-کره-جنو/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا