اخبار روز سینما

ببینید: لاغری عجیب بهاره رهنما بازیگر معروف همه را شوکه کرد

لاغری عجیب بهاره رهنما بازیگر ایرانی با انتشار تصویری از او شبکه‌ها و رسانه‌های مجازی باعث شوکه شدن کاربران شد.

بهاره رهنما ، بازیگر ایرانی، به تازگی با بیشتر لاغر شدن بهاره رهنما در تصاویری که منتشر می شود بسیار جنجالی و خبرساز است. اخیرا با انتشار عکس جدید از او در اینستاگرام، لاغری بهاره رهنما بیشتر از مشهود و توجه به کاربران فضای مجازی گرفته شده است.

لاغری عجیب بهاره رهنما

بهاره رهنما که سال متوالی از اضافه کردن وزن زیاد، گذاشتن بالون در معده را امتحان کنید اما این روش نتیجه نمی دهد و اضافه وزن را به دنبال دنبال می کند. او سپس اسلیو معده را برای لاغری و کاهش انجام داد که این عمل منجر به وزن 40 کیلویی شد.

در ادامه می‌توانید لاغر شدن را ببینید:

لاغر شدن بهاره رهنما

لاغر شدن بهاره رهنما

بهاره رهنما، در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج به نام پریا قاسم‌خانی دارند که در تئاتر پنجره‌ها و سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را تجربه می‌کنند. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

خانواده بهاره در 2 سال او به نقل از تهران اما با انقلاب اسلامی در 1357 ایران را و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش فروکش شدن باعث بازگشتات سیاسی دوباره به ایران شدند.

بهاره رهنما در سال 1370 به دلیل درس به صورت جهشی ، وارد دانشگاه و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می‌باشد.

بهاره رهنما در کنار بازیگری، نمایشنامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. او علاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته شده است. همچنین او تهیه‌کننده آلبوم علی شوکت خواننده جوان موسیقی راک هم در خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شصده.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا