اخبار روز سینما

ببینید: عکس شوهر دوم کتایون ریاحی بازیگر نقش زلیخا در یوسف پیامبر

همسر دوم کتاین ریاحی کیست؟ به تازگی عکسی منتشر شده است که در آن بازیگر و همسرش حضور دارند. برای تماشای عکس شوهر دوم کتایون ریاحی همراه ما باشید.

کتایون ریاحی دوباره ازدواج کرد. ازدواج مجدد کتایون ریاحی خبری است که سوژه داغ کاربران مجازی شده است. کتایون ریاحی از همسر دومش رونمایی کرد. در ادامه عکس جنجالی شوهر جدید کتایون ریاحی را میبینید.

عکس شوهر دوم کتایون ریاحی بازیگر نقش زلیخا در یوسف پیامبر

عکس شوهر دوم کتایون ریاحی

عکسی از همسر کتایون ریاحی در فضای مجازی , وایرال شده است. کتایون ریاحی بهترین چهره‌های مشهور و محبوب سینمای تلویزیون کشور است که دی ماه سال ۱۳۴۰ متولد شد.

کتایون ریاحی دوبار ازدواج کرده است که ثمره ازدواج وی با فرشید رحیمیان یک پسر بود این زوج در نهایت و از هم جدا شدند. وی در لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی فارغ التحصیل شده است. او در 24 سال با سریال «زیر سایه همسایه» بازیگری را استارت زد.

کتایون ریاحی علاوه بر بازیگری مدیر و بنیانگذار بنیاد نیکوکاری، کیش مهر ک. وی دارای فرزند به نام پوریا می‌باشد که از ازدواج پسر ریاحی بوده و تحصیلات آکادمیک در زمینه دارد و همچنین اولین آلبوم بی کلام کلام خود را با نام پژواک پژواک ساخته است.

کتایون ریاحی و شوهر دومش در کنار هم

در زیر عکس خانم ریاحی در کنار همسر دومش را می‌بینید.

خانم ریاحی با در مجموعه «پدر سالار سالار سالار سالار سالار پدر سالار سالار سالار سالار پدر پدر پدر پدر پدر پدر سالار پس پس از پس و پیدا کردن و و و و و و و با با با” یافتن با با با با پس با می توان از از پسو پس سریال اوج درخشش ریاحی در آخرین تجربه بازیگری اش با سریال یوسف پیامبر پیامبر پیامبر در سال سال و زلیخا بود که به شدت استقبال مردم را گرفت.

خانم کتایون در دومین تجربه ازدواج خود با «مسعود بهبهانی بهبهانی بهبهانی بهبهانی آشنا شوهر از اصلی شرکت اویل اویل ورد ورد ورد ورد ورد ورد ورد ورد ورد ورد ورد اویل ورد سهامداران سهامداران این ازدواج نیز پایدار نبود و جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/ببینید-عکس-شوهر-دوم-کتایون-ریاحی-بازیگ/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا