اخبار ورزشی

بازیکن ساحل عاجی “منچستر یونایتد” همبازی علیرضا جهانبخش می‌شود!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، آماد دیالو، ملی‌پوش ساح‌عاجی، در طول یک سال حضور خود در چمپیونشیپ (لیگ دسته دوم انگلیس) و تیم ساندرلند، خیره‌کننده ظاهر شد و ۱۴ گل و ۴ پاس گل به ثمر رساند. نمایش‌های چشمگیر این بازیکن باعث شده است که اریک‌تن‌هاخ، سرمربی یونایتد ستاره قرضی تیمش را زیر نظر بگیرد تا احتمالاً او را به اولترافورد برگرداند.

با این حال، یکی از تیم های علاقه مند به جذب آماد، قهرمان هلند یعنی فاینورد است که تنها عنوان قهرمانی خود در لیگ هلند را در 24 سال گذشته تحت مدیریت آرنه اسلات به دست آورد. درحالی که هنوز پیشنهادی ارسال نشده، رسانه ۱۹۰۸.nl گزارش می‌دهد که آماد در لیست نهایی تابستانی این باشگاه قرار دارد. گفته می‌شود صحبت‌های داخلی سران فاینورد برای بحث در مورد احتمال آوردن این وینگر به ورزشگاه دی کویپ درحال انجام است.

فاینورد قبلاً قرار بود آماد را به خدمت بگیرد و این وینگر در تابستان 2021 به هلند بپیوندد. با این حال، مصدومیت از ناحیه ران در تمرین شیاطین سرخ باعث شد این قرارداد در آخرین دقایق از هم پاشیده شود، اما رسانه ۱۹۰۸.nl اشاره می‌کند که علاقه تیم اهل روتردام به این بازیکن، از آن زمان تاکنون، به قوت خود باقی مانده است.

ظاهراً این بازیکن 20 ساله برای تماشای فینال جام حذفی بین یونایتد و سیتی در روز شنبه در ومبلی دعوت شده است و پس از آن منتظر خواهد ماند تا ببیند آیا فاینورد یا یک باشگاه بزرگتر به او پیشنهاد رسمی خواهد داد یا خیر.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا