اخبار روز سینما

برنامه غذایی یک روز رونالدو و نامزدش چیست؟/ تصویر غذای محبوب جورجینا را ببینید

جورجینا در مصاحبه ای با یکی از رسانه های معتبر، نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو صحبت کرده بود، برنامه غذایی خود را برای حفظ تناسب اندام به اشتراک گذاشت.

جورجینا رودریگز، که در سال ۲۰۱۶ به عنوان شریک زندگی فوتبالیست مشهور کریستیانو رونالدو شناخته شده است، امروزه به عنوان یک مدل معروف شناخته می‌شود. این دو نفر از آن زمان با هم بوده و خانواده‌ای پر جمعیت و شاد را تشکیل داده‌اند.

در مصاحبه‌های مختلف، جورجینا رودریگز اظهار کرده است که کریستیانو رونالدو به علاقه او به ورزش و سلامتی احترام می‌گذارد. او همچنین به لطف پشتکار خود در تمرینات بدنی و تغذیه مناسب، به عنوان یک فرد موفق در این زمینه شناخته می‌شود.

رژیم غذایی جورجینا

چند هفته پیش، شریک زندگی کریستیانو رونالدو اعلام کرد که برای حفظ سلامتی، رژیم غذایی متعادلی را دنبال می‌کند و از ژنتیک خود برای داشتن تناسب اندام بهره می‌گیرد. صبحانه جورجینا هر روز با یک بشقاب صدف با لیمو شروع می‌شود، که یک گزینه سریع و سالم برای وعده صبح است. این صبحانه حاوی پروتئین و مواد معدنی زیادی است.

پس از تمرینات صبحی، جورجینا معمولاً یک موز می‌خورد و نهار خود شامل گوشت کبابی، سبزیجات بریان، پوره، برنج و ماکارونی است. در طی بعد از ظهر، او عمدتاً یک سالاد سبز را می‌پسندد. در پایان روز، وعده شام او معمولاً از ماکارونی گندم یا سالمون با برنج و سبزیجات تشکیل شده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا